تغییر آهنگ زنگ تلفن همراه یکی از اولین روش‌های شخصی سازی در استفاده از تلفن همراه است. در این میان تبدیل آهنگ به زنگ گوشی موبایل حال و هوای تازه‌ای به گوشی شما می‌بخشد.

چگونه هر آهنگی را به زنگ موبایل خود تبدیل کنیم؟

چگونه در اندروید هر آهنگی را به رینگتون تبدیل کنیم؟ تبدیل آهنگ به زنگ موبایل یکی از روش‌های شخصی سازی گوشی‌های اندروید است. شما می‌توانید آهنگ دلخواه خود را به روشی که در این قسمت توضیح می‌دهیم به عنوان زنگ موبایل خود انتخاب کنید. همچنین این امکان وجود دارد که برای یک مخاطب خاص مانند پدر، مادر، دوست و یا هر فرد دیگری آهنگ متفاوتی را به عنوان زنگ موبایل انتخاب کنید. در این قسمت نحوه تغییر آهنگ به زنگ گوشی را در گوشی‌های اندروید شرح می‌دهیم.

تنظیم آهنگ زنگ دلخواه در گوشی های اندروید

برای تبدیل آهنگ به زنگ موبایل در اندروید ۹ به بالا مراحل زیر را انجام دهید:

 
  • ابتدا آهنگ دلخواه خود را دانلود کنید و یا از طریق کابل USB آن را به موبایل خود انتقال دهید. همچنین می‌توانید آهنگ دلخواه خود را از Google Play Music دانلود کنید.
  • به بخش تنظیمات دستگاه خود بروید.
  • قسمت Sound & Vibration را باز کنید.
  • به بخش Advanced بروید.
  • گزینه Phone ringtone (آهنگ زنگ موبایل) را انتخاب کنید.
  • به بخش My Sound (صداهای من) بروید. علامت + را در گوشه سمت راست پایین کلیک کنید و از آنجا آهنگ دلخواه خود را از میان آهنگ‌های پیش فرض موجود انتخاب کنید. سپس، گزینه Save (ذخیره) را لمس کنید.

با انجام مراحل فوق، هر زمان که زنگ گوشی شما به صدا درمی‌آید، آهنگ دلخواهتان پخش خواهد شد. همچنین شما می‌توانید آهنگ دلخواه خود را برای یک مخاطب خاص قرار دهید. برای این منظور، باید وارد نام مخاطب خود شوید. گزینه ویرایش (Edit) را بزنید. در انتهای صفحه باز شده، گزینه انتخاب صدای زنگ وجود دارد. در آن قسمت می‌توانید آهنگ دلخواه خود را به عنوان صدای زنگ مخاطبتان اختصاص دهید.

تبدیل آهنگ دلخواه به زنگ موبایل با استفاده از نرم افزار Ringdroid

برای نحوه تعیین آهنگ دلخواه به عنوان زنگ موبایل می‌توانید از نرم افزار رایگان Ringdroid نیز استفاده کنید. Ringdroid نرم افزار تبدیل آهنگ به زنگ موبایل است. این نرم افزار بیشتر در اندرویدهایی با نسخه پایین کاربرد دارد که در آن‌ها قابلیت تبدیل آهنگ به زنگ موبایل به طور پیش فرض وجود ندارد. برای این کار مراحل زیر را طی کنید:

  • ابتدا اپلیکیشن Ringdroid را از گوگل پلی دانلود و روی گوشی خود نصب کنید.

دانلود نرم افزار تبدیل آهنگ به زنگ موبایل برای اندروید Ringdroid

 
  • وارد برنامه شوید. در این برنامه تمام آهنگ‌های موجود در گوشی شما به همراه آهنگ‌های زنگ گوشی فهرست می‌شوند.
  • آهنگ دلخواهتان را از فهرست آهنگ‌های موجود انتخاب کنید.
  • قبل از آن‌که آهنگ انتخابی خود را ذخیره کنید به یک نکته مهم توجه کنید. اگر آهنگ مورد نظر را انتخاب کرده و ذخیره کنید، هنگام زنگ خوردن گوشی، یک دقیقه اول آهنگ پخش می‌شود، اما اگر بخواهید بخشی از آهنگ موردنظر به عنوان زنگ گوشی انتخاب شود، می‌توانید با همین برنامه اقدام لازم در این زمینه را انجام دهید که در قسمت بعدی آن را توضیح خواهیم داد.
best phones 2022
نوشته قبلی

بهترین گوشی های ۲۰۲۲ ؛ ملاقات با بهترین پرچمداران سال ۲۰۲۲

نوشته بعدی

کالاتون رو به قیمت بفروشید «طرح کالای امانی»

کالاتون رو به قیمت بفروشید «طرح کالای امانی»

یک دیدگاه برای این مقاله نوشته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + یک =

سبد خرید
ورود به حساب کاربری

یا

حساب کاربری ندارید؟

ثبت نام کنید