احتمالا نسخه جدید آيپد مینی در رویداد Scary Fast معرفی می‌شود

رویداد اپل برای معرفی مک‌بوک‌های جدید با پردازنده M3 احتمالا یک سورپرایز دیگر نیز دارد.

بامداد روز آینده رأس ساعت ۳:۳۰ صبح اپل میزبان رویداد Scary Fast است که طبق پیش‌بینی‌ها، باید منتظر مک‌های جدید با تراشه M3 بر پایه لیتوگرافی ۳ نانومتری باشیم. چندی پیش آقای مارک گرمن خبرنگار بلومبرگ اعلام کرد که تا ماه مارچ سال آینده، نباید منتظر رونمایی آیپدهای جدید باشیم، اما شایعات جدید حاکی از آن است که اپل قصد دارد تا سه مدل آیپد مختلف را بامداد فردا به صورت رسمی به دنیای تکنولوژی معرفی کند که شامل موارد زیر خواهد بود:

  • آیپد نسل ۱۱
  • آیپد ایر با تراشه M2
  • آیپد مینی جدید

اسناد و مدارک جدید کشف شده از  وب سایت Mac Rumors حاکی از آن است که رگولاتوری کشور چین به تازگی میزبان اطلاعات جدیدی در مورد باتری محصولاتی بوده است که در دیوایس‌های اپل شاهد آن بوده‌ایم. این محصولات شامل مک بوک ۱۴ اینچی، مک بوک پرو ۱۶ اینچی، مجیک کیبورد طراحی شده برای مک‌ها و آیپد مینی بوده است. اطلاعات این باتری‌ها برای محصولات مختلف در سال ۲۰۲۱ منتشر شده بود و حالا در سال ۲۰۲۳ شاهد انتشار مجدد این اطلاعات و بروزرسانی آن‌ها هستیم.

ظرفیت باتری‌های جدید با همان نسخه گذشته همخوانی داشته و ظاهرا قصد ندارد ظرفیت باتری محصولات جدید خود را افزایش دهد. البته از آن‌جا که چیپست‌های جدید فوق‌العاده کم‌مصرف‌تر و بهینه‌تر شده‌اند، لذا می‌توانیم انتظار بهبود عمر مفید باتری با هر بار شارژ را داشته باشیم. همچنین باید این موضوع را در ذهن داشته باشیم که به دلیل آورده شدن اسم آیپد مینی در این لیست جدید، لزوما نباید انتظار معرفی نسخه جدید این محصول را نیز داشته باشیم.

آخرین نسل از آیپد مینی، همان دستگاهی بود که از سال ۲۰۲۱ شاهد معرفی آن بودیم. این محصول از تراشه A15 Bionic که بر پایه لیتوگرافی ۵ نانومتری طراحی شده بود، بهره می‌برد که در حال حاضر، شاهد قرارگیری آن در آیفون ۱۴ و نسخه پلاس آن هستیم. پیش از آن، این تراشه در سری آيفون ۱۳ قرار گرفته بود. نسل ششم آیپد مینی با مشکل jelly-scrolling همراه بود و شکایت زیاد کاربران را با خود به همراه داشت.

 

گوشی های مینی
نوشته قبلی

آیفون ۱۵ نه، ژاپنی‌ها به آیفون ۱۳ مینی علاقه دارند

نوشته بعدی

ایرپادز مکس جدید احتمالا در اواخر سال ۲۰۲۴ معرفی می‌شود

مکس اپل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − دوازده =

سبد خرید
ورود به حساب کاربری

یا

حساب کاربری ندارید؟

ثبت نام کنید