مانیتور دست دوم MSI مدل Optix AG32C سایز ۳۲ اینچ

ویژگی ها :

  • سالم بدون خط و خش و بدون پیکسل سوختگی
  • اندازه صفحه نمایش
  • 32.0 اینچی
  • دقت / رزولوشن
  • 1080 × 1920 | FHD
  • نوع صفحه نمایش
  • LED-backlit VA
  • صفحه نمایش مات دارد
  • صفحه نمایش لمسی ندارد
  • زمان پاسخ دهی 1 میلی‌ ثانیه
  • شدت روشنایی 250cd/m²
  • کنتراست 3000:1
  • زاویه دید 178/178
  • تعداد رنگ قابل پخش 16.7 میلیون رنگ
کالای دست دوم

خرید کالای دست دوم شما

ما در رُک موبایل محصولات دست دوم شما را به بالاترین قیمت خریداری می‌کنیم. فرایند و شرایط خرید کالای دست دوم شما:

  1. محاسبه گر قیمت گوشی کار کرده شما : برای سهولت در قیمت گذاری گوشی خود میتوانید از محاسبه گر هوشمند رُک استفاده کنید.
  2. وضعیت کالا: کالای شما باید با همان وضعیت فنی  که داخل محاسبه گر وارد کردید باشد تا به همان قیمت از شما خریداری شود در غیر این صورت قیمت گوشی شما به صورت حضوری مجدد محاسبه میشود.
  3. جعبه دستگاه: همراه بودن جعبه دستگاه الزامی است. کالاهایی که بدون جعبه ارائه شوند، خریداری نمی‌شوند.
  4. حضور در فروشگاه: برای فروش کالای دست دوم خود، حضور شما در فروشگاه الزامی است. 
  5. پرداخت: وجه کالا بین ۴۸ ساعت الی ۷۲ ساعت کاری پس از توافق و انجام معامله به حساب شما واریز می‌شود.

برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال به سراسر کشور
ضمانت اصالت کالا
پشتیبانی لحظه به لحظه

در انبار موجود نمی باشد

در سبد شما

بررسی مانیتور استوک MSI Optix AG32C

سری مانیتورهایMSI  را می توان به عنوان مانیتورهایی شناخت که همیشه از نظر کیفی در شرایط بسیار خوبی بوده اند و جز مانیتورهای بسیار محبوب کاربران هم بوده اند. این مانیتورها از همان زمانی که برای نخستین بار به بازار عرضه شدند سریعا نظر مثبت کاربران را به خود جلب کردند و موفق شدند که نام کمپانی تولیدکننده را بیش از پیش بر سر زبان ها بیندازند. سری مانیتورهایMSI  همیشه در طول سالیان مختلف برای سری مانیتورهای کمپانی های دیگر رقیب بزرگی بوده اند و در اکثر مواقع هم از رقیبان خود برتر بوده اند.

MSI با تولید و عرضه این سری مانیتورها قدم  بزرگی در زمینه حرفه ای شدن برداشت. این سری مانیتورها هر بار که به بازار عرضه می شوند دچار تغییر و تحول می شوند و هرگز به یک شکل کلیشه ای نبوده اند. این تغییرات همیشه در جهت پیشرفت محصولات بوده اند و MSI با این تغییرات همیشه مانیتورهایش را به روز و در اوج نگه میدارد.

این مانیتورها معمولا وقتی که به بازار عرضه می شوند قسمت بزرگی از بازار را اشغال می کنند و عرصه را بر رقیبان دیگر تنگ می کنند شرکت های دیگر هم همیشه به دنبال رقیبی بزرگ برای این سری مانیتورها بوده اند. AG32Cیکی از همین مانیتورهای ساخته شده توسط MSI است که در زمان عرضه بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفت و کمپانی تولیدکننده را به سود بالایی رساند.

این مانیتور تغییرات خوبی نسبت به مانیتورهای دیگر این کمپانی داشته است که همگی مورد پسند کاربران قرار گرفتند و سبب شدند مانیتور در سطح بالایی بماند. در ادامه این مقاله قصد داریم که این مانیتور زیبا را مورد بررسی قرار دهیم و با قسمت های مختلف آن آشنا شویم. با ما همراه باشید.

image1 202

MSI باز هم در کار طراحی این مانیتور بسیار عالی عمل کرد و مانیتوری بسیار زیبا و چشم نواز را راهی بازار کرد. این مانیتور در زمینه طراحی ظاهری همانند بسیاری دیگر از مانیتور های MSI در حد ایده آلی قرار دارد. MSI به گونه ای در کار طراحی مانیتورهایش ظرافت به خرج می دهد که کاربران را به وجد می آورد.

یکی از قسمت های اصلی که کاربران این کمپانی به آن افتخار می کنند، طراحی ظاهری مانیتورهایشان است این کاربران همیشه از زیبایی و طراحی لپ تاپ هایشان رضایت داشته و کمپانی MSI را تحسین کرده اند. این روزها مانیتورهای زیادی توسط کمپانی های دیگر ساخته می شوند که به طور کامل از مانیتورهای MSI الگو برداری شده اند اما هرگز به زیبایی آن ها نبوده اند.

در زمینه استحکام هم باید گفت که در تولید این مانیتور ۳۲ اینچی استوک باز هم MSI عالی عمل کرده است و یک مانیتور با نهایت استحکام را راهی بازار کرده است. این مانیتور دقیقا مثل اکثر مانیتورهای MSI از نظر استحکام در شرایط بسیار خوبی قرار دارد و خود را به خوبی نشان داده است.

استحکام یک مانیتور یکی از اصلی ترین مواردی است که باید به آن توجه ویژه داشته باشیم در این زمینه در صورتی که یک محصول موفق نشود که خود را ثابت کند آن محصول از نظر ارزش در مکان بالایی قرار ندارد چرا که بعد از مدت نه چندان طولانی بعد از خریداری توسط کاربر دچار خرابی های گوناگون می شود.

این مانیتور ۳۲  اینچی استوک از نظر کیفیت پخش هم در شرایط بسیار عالی قرار دارد و در این زمینه هم باید به کمپانی سازنده تبریک گفت که موفق شده است مانیتوری این چنین مستحکم و البته باکیفیت را روانه بازار کند.

این مانیتور استوک توانایی دارد که ۱۶ میلیون رنگ را به شکل بسیار باکیفیتی برای کاربر نمایش دهد و هیچ گونه محدودیتی در این زمینه از خود نشان ندهد. همه این موارد در کنار یکدیگر باعث شده اند تا این مانیتور به عنوان یکی از برترین مانیتورهای تولید شده توسط کمپانی سازنده در نوع خود لقب بگیرد.

در پایان وبه عنوان نتیجه گیری باید گفت که این مانیتور استوک یکی از برترین مانیتورهای تولید شده در نوع خود می باشد که از امکانات بسیار خوب در کنار کیفیت فوق العاده بهره می برد. همچنین این مانیتور با توجه به امکانات بسیار خوبی که دارد از قیمتی کاملا مناسب و اقتصادی برخوردار است.کاربران می توانند این محصول را هم اکنون از فروشگاه بزرگ ما خریداری نمایند.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مانیتور دست دوم MSI مدل Optix AG32C سایز ۳۲ اینچ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 5 =

برای آنکه تصویر به دیدگاهتان اضافه کنید باید وارد شده باشید.

ارسال رُک‌

نحوه ارسال کالا از فروشگاه رُک‌ با توجه به درخواست شما متغیر است. پس از خرید و تسویه حساب فاکتور می توانید بنا به درخواست خود از روش های متداول ارسال استفاده نمایید.

از جمله روش های ارسال شامل :

پست سفارشی یا پیشتاز

تیپاکس

پیک محلی برای شهر تهران

ارسال فوری

تحویل درب فروشگاه

مدیریت

مجموعه فروشگاه رُک‌

ارسال به سراسر ایران

برای خرید محصولات اپل نیاز نیست به فروشگاه ما به صورت حضوری مراجعه کنید. انواع ارسال توسط پست و تیپاکس جزو راحتترین روش ها بوده و در کمترین زمان کالا به دست شما خواهد رسید.

مراکز تحویل حضوری

در حال حاظر فروشگاه فیزیک رُک‌ در مجتمع اسکان واقع در شهر تهران دایر بوده و شما میتوانید به صورت حضوری کالای خود را با هماهنگی قبلی تحویل بگیرید.

محصولات مرتبط

سبد خرید
ورود به حساب کاربری

یا

حساب کاربری ندارید؟

ثبت نام کنید