گوشی موبایل با طعم کوکاکولا!

گوشی موبایل با طعم کوکاکولا!

سوار بر امواج تکنولوژی

گوشی هوشمند Realme 10 Pro 5G Coca-Cola Edition در تاریخ ۱۴ فوریه از ساعت ۱۲ بعد از ظهر برای خرید در هند در دسترس قرار گرفت. این گوشی هوشمند با قیمت ۲۰۹۹۹ روپیه در وب سایتRealme India ، Flipkart قیمت گذاری شد. این گوشی هوشمند دارای عناصر طراحی کلاسیک کوکاکولا با تنالیته قرمز و مشکی است و با نام تجاری «کوکاکولا» روی قاب گوشی عرضه شد. در قاب پشتی، گوشی دارای طراحی نامتقارن ۷۰/۳۰ است که لوگوی کوکاکولا را با سه نقطه مشکی و هفت نقطه قرمز برجسته می‌کند و لوگوی کلاسیک را فوراً قابل تشخیص است.

Realme Coca Cola Phone renders resize 1000w 563h.jpg

 مشخصات

این گوشی هوشمند مجهز به پردازنده Qualcomm Snapdragon 695 5G، دارای صفحه نمایش ۶٫۷۲ اینچی IPS LCD با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۶۸۰ نیت است. این گوشی دارای دو دوربین در پشت است که دارای سنسور دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی همراه با سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی است. در قسمت جلویی، سنسور دوربین ۱۶ مگاپیکسلی است. ویژگی‌های دوربین شامل حالت عکاسی خیابانی ۳٫۰، فیلترهای کولا دهه ۸۰، پرتره گروهی است.

از صفحه قفل گرفته تا افکت شارژ، این گوشی هوشمند با رنگ قرمز کوکا و عنصر حباب کوکاکولا سفارشی سازی شده است. حتی، نمادهای برنامه بر اساس قرمز کک است. علاوه بر این، بر روی گوشی موبایل آهنگ زنگ کوکاکولا و صدای  حباب های مایع قرار گرفته است.

این رابط کاربری Realme UI 4.0 مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۱۳ را بوت می کند. Realme 10 Pro Coca-Cola Edition در پیکربندی های ذخیره سازی ۸ گیگابایت + ۱۲۸ گیگابایت عرضه می شود. باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی این گوشی از شارژ سریع کابلی ۳۳ واتی پشتیبانی می کند. دارای سنسور ژئومغناطیسی، سنسور نور، سنسور فاصله، ژیروسکوپ و سنسور شتاب است. از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به اسلات کارت microSD برای افزایش فضای ذخیره سازی، وای فای، بلوتوث، جک ۳٫۵ میلی متری صدا، پشتیبانی از دو سیم کارت و پورت USB-C برای شارژ و انتقال داده اشاره کرد.

کوکاکولا  نخواسته از قافله ی تولید گوشی موبایل جا بماند. بعد از ارائه طعم پیکسلی در دنیای مجازی متاورس و فروش آن، اینبار کوکاکولا در صنعت گوشی موبایل هم وارد شده است. این نشان دهنده آن است که این برند قصد ندارد در مقابل طوفان تکنولوژی قدم پس بکشد و سوار بر طوفان تکنولوژی می خواهد قله ها را فتح کند تا همراه مشتریان بی شمارش به دل تکنولوژی برود. کوکاکولا یک برند کلاسیک نیست او تماما مدرن است.

معرفی فیلم داستان ازدواج (Marriage Story)
نوشته قبلی

معرفی فیلم داستان ازدواج (Marriage Story)

نوشته بعدی

آپدیت iOS 16.3.1 منتشر شد.

آپدیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − یک =

سبد خرید
ورود به حساب کاربری

یا

حساب کاربری ندارید؟

ثبت نام کنید