آیفون 14 پرو برنده بهترین گوشی هوشمند در جوایز جهانی موبایل 2023

آیفون ۱۴ پرو برنده بهترین گوشی هوشمند در جوایز جهانی موبایل ۲۰۲۳

کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۳ بارسلون به پایان رسید و شرکت‌های مختلف ازجمله اپل، TCL و موتورولا برنده جوایز GLOMO یا جوایز جهانی موبایل شدند. هر سال پس از پایان کنگره جهانی موبایل، جوایزی در دسته‌بندی‌های مختلف به شرکت‌ها داده می‌شود که در این مطلب نگاهی به برندگان دسته‌بندی «دستگاه» یا Device داریم.

امسال جایزه بهترین گوشی هوشمند به آیفون ۱۴ پرو رسید. درحالی گوشی اپل این جایزه را گرفت که گوشی‌های گوگل پیکسل ۷ پرو، ناتینگ فون ۱، سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۴ و زد فولد ۴ جزو دستگاه‌های مدنظر MWC بودند. GLOMO درباره این جایزه می‌گوید:

«جایزه بهترین گوشی هوشمند ترکیبی از عملکرد فوق‌العاده، نوآوری و رهبری است که از طریق ارزیابی گوشی‌های هوشمند موجود در بازار در بازه زمانی ژانویه ۲۰۲۲ تا دسامبر ۲۰۲۲ توسط تحلیلگران مستقل، روزنامه‌نگاران و اینفلوئنسرهای برجسته جهان مشخص می‌شود.»

در کنار آیفون ۱۴ پرو، اپل در بخش «Disruptive Device Innovation» هم به‌خاطر قابلیت کمک‌ اضطراری از طریق ماهواره برای سری آیفون ۱۴ برنده جایزه شد. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد در مناطقی که ارتباط سلولار و وای‌فای وجود ندارد، از طریق ماهواره پیام کمک ارسال کنند.

نسخه زردرنگ آیفون 14 و 14 پلاس
نوشته قبلی

نسخه زرد رنگ آیفون ۱۴ و ۱۴ پلاس

نوشته بعدی

مک‌بوک ایر ۱۳ و ۱۵ اینچی احتمالاً به تراشه M3 مجهز می‌شوند

مک‌بوک ایر 13 و 15 اینچی احتمالاً به تراشه M3 مجهز می‌شوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =

سبد خرید
ورود به حساب کاربری

یا

حساب کاربری ندارید؟

ثبت نام کنید