نسخه زردرنگ آیفون 14 و 14 پلاس

نسخه زردرنگ آیفون ۱۴ و ۱۴ پلاس

اپل ظاهراً می‌خواهد در بهار پیش رو نسخه زرد‌رنگ آیفون ۱۴ و ۱۴ پلاس را روانه بازار کند و احتمالاً طی چند روز آینده از این محصول رونمایی خواهد شد.

چندین منبع به وب‌سایت مک‌رومرز گفته‌اند که تیم روابط‌عمومی اپل می‌خواهد طی چند روز آینده از یک محصول جدید رونمایی کند. با توجه به اینکه اپل در ۸ مارس ۲۰۲۲ (۱۷ اسفندماه ۱۴۰۰) از نسخه سبز رنگ سری آیفون ۱۳ رونمایی کرد، این احتمال وجود دارد که در چند روز آینده با نسخه زرد رنگ سری آیفون ۱۴ روبه‌رو شویم. بااین‌حال همچنان نمی‌توان درباره این موضوع مطمئن بود.

احتمالاً نسخه زردرنگ آیفون ۱۴ از راه می‌رسد

اپل معمولاً در فصل بهار از رنگ جدید آیفون‌ها رونمایی می‌کند تا فروش آن‌ها افزایش پیدا کند. برای مثال، سال گذشته میلادی شاهد معرفی رنگ سبز آیفون ۱۳، ۱۳ مینی و ۱۳ پرو بودیم. در سال ۲۰۲۱ هم آیفون ۱۲ و ۱۲ مینی با رنگ بنفش معرفی شدند.

حالا ظاهراً نوبت به آیفون ۱۴ رسیده است که باید با رنگی جدید، فروش بیشتری را برای اپل به ارمغان بیاورد. البته همان‌طور که گفتیم، هنوز نمی‌توان با اطمینان درباره معرفی نسخه زردرنگ آیفون ۱۴ و ۱۴ پلاس صحبت کرد. بااین‌حال با توجه به فروش ناامیدکننده مدل پلاس، احتمالاً اپل دست به چنین کاری می‌زند.

آیفون XR زرد رنگ

در گذشته شاهد معرفی آیفون‌های زردرنگ بوده‌ایم. در سال ۲۰۱۹ گوشی آیفون ۱۱ و در سال ۲۰۱۸ آیفون XR با رنگ زرد معرفی و روانه بازار شدند. بنابراین باید منتظر بمانیم تا ببینیم اپل چه برنامه‌ای برای سری آیفون ۱۴ و رنگ جدید آن‌ها دارد.

استفاده از iMessage در ویندوز
نوشته قبلی

استفاده از iMessage در ویندوز

نوشته بعدی

آیفون ۱۴ پرو برنده بهترین گوشی هوشمند در جوایز جهانی موبایل ۲۰۲۳

آیفون 14 پرو برنده بهترین گوشی هوشمند در جوایز جهانی موبایل 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 15 =

سبد خرید
ورود به حساب کاربری

یا

حساب کاربری ندارید؟

ثبت نام کنید