ایجاد کانال در واتس اپ، تقلب رو دست تلگرام

ایجاد کانال در واتس اپ، تقلب رو دست تلگرام

وب‌سایت WABetaInfo می‌گه یه اعلانی رو تو  واتس‌اپ کشف کرده، که به قابلیت Channels یا «کانال‌ها» اشاره می‌کنه. این اعلان در نسخه بتای ۲٫۲۳٫۱۰٫۱۴ این پیام‌رسان که در گوگل پلی استور وجود داره، دیده شده.

واتس‌اپ در این اعلان می‌گه سقفی برای تعداد اعضای یک کانال وجود نداره. به‌علاوه، از کانال‌ها می‌شه برای به‌اشتراک‌ گذاری اخبار، رویدادها و سایر اطلاعات استفاده کرد. اعضای یک کانال قادر به دیدن شماره تلفن صاحب کانال نخواهند بود تا حریم خصوصی فرد حفظ بشه.

wabetainfo updates channel.jpg

کانال‌های واتس‌اپ در کنار استاتوس

براساس اطلاعات موجود، آپدیت‌های جدید در کانال‌ها در زیر بخش استاتوس‌ها نشون داده می‌شن. ازاین‌رو، واتس‌اپ نام زبانه Status رو به Updates تغییر می‌ده تا دربرگیرنده هر دو ویژگی باشه.

واتس‌اپ در گذشته از پیام‌رسانی یک-به-یک و گروهی پشتیبانی می‌کرد و با کمک بخش کامیونیتی، قابلیت‌هایی شبیه به دیسکورد را در اختیار کاربران خود قرار داده بود. اما حالا با کمک کانال‌ها می‌تواند یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های تلگرام در پیام‌رسانی یک-به-چند را ارائه کنه.

همان‌طور که می‌دونید، کانال‌ها می‌تونن بخش مناسبی برای خبررسانی، به‌اشتراک‌گذاری اطلاعیه‌ها و امور مختلف حتی در‌زمینه کسب‌وکارها باشن. بااین‌حال، هنوز نمی‌دونیم که این قابلیت چه زمانی ممکنه در دسترس عموم کاربران قرار بگیره.

 

آیفون و آیپد تاشو، شایعه یا واقعیت؟
نوشته قبلی

آیفون و آیپد تاشو، شایعه یا واقعیت؟

نوشته بعدی

AirPods Pro 2 یا AirPods 3: کدام را بخریم؟

AirPods Pro 2 یا AirPods 3: کدام را بخریم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + شانزده =

سبد خرید
ورود به حساب کاربری

یا

حساب کاربری ندارید؟

ثبت نام کنید