اپل و هوش مصنوعی

تیم کوک تایید کرد: اپل روی هوش مصنوعی مولد کار می‌کنه!

اپل درحال تحقیق روی هوش مصنوعی مولده، بنابراین شاید در آینده یک چت‌بات مشابه با ChatGPT عرضه کنه یا عملکرد سیری را بهبود ببخشه.

هوش مصنوعی یکی از جذابترین موضوعات دنیای فناوریه و شرکت‌های مختلفی روی اون کار می‌کنن. حالا مدیرعامل اپل، «تیم کوک»، در صحبت با یک رسانه بریتانیایی اعلام کرده که این شرکت درحال استخدام نیرو برای کار روی هوش مصنوعیه و درباره هوش مصنوعی مولد تحقیق می‌کنه.

هوش مصنوعی مولد در بسیاری از ابزارهای محبوب ازجمله ChatGPT مورد استفاده قرار گرفته. بنابراین شاید اپل هم مشغول کار روی یک چت‌بات جدید باشه یا اینکه بخواد با هوش مصنوعی، عملکرد دستیار هوشمند سیری رو به‌طور چشمگیری افزایش بده.

اپل در‌زمینه هوش مصنوعی، نیرو استخدام می‌کنه

رسانه PA درباره هوش مصنوعی و استخدام نیرو در بریتانیا از تیم کوک سؤال می‌پرسد که وی چنین موضوعی را تأیید می‌کند:«ما درحال استخدام نیرو در این زمینه هستیم و انتظار دارم که جذب نیرو در این بخش افزایش پیدا کنه. امروزه در تمام محصولات ما از هوش مصنوعی استفاده میشه؛ هوش مصنوعی در پسِ فناوری تشخیص سقوط اپل واچ، تشخیص تصادف، ECG و پیش‌بینی تایپ در آیفونه.»

Tim Cook 1.jpg

در ادامه، تیم کوک شایعات درباره تحقیق روی سرویس مشابه با ChatGPT رو تأیید می‌کنه:«هوش مصنوعی به‌معنای واقعی کلمه در همه محصولات ما وجود داره. البته ما درحال تحقیق درباره هوش مصنوعی مولد هستیم؛ بنابراین کارهای زیادی برای انجام‌ داریم.»

تیم کوک در زمان بازدید از مقر جدید اپل در بریتانیا، علاوه بر اعلام خبر استخدام نیرو درزمینه هوش مصنوعی، از اهمیت این کشور برای اپل گفت:«بریتانیا سومین جمعیت بزرگ کارمندان ما در سراسر جهان را رو داره. این کشور همچنین دارای جامعه توسعه‌دهندگان پیشرو در اروپا و مانند همیشه، پویا و پرجنب‌وجوشه. ما عاشق سرویس‌دهی در بازار بریتانیا هستیم. ما ۴۰ سال هست که اینجا هستیم، بنابراین حضور در بازار بریتانیا با ما عجین شده.»

با توجه به گفته‌های تیم کوک، این احتمال وجود داره که اپل در آینده از یک چت‌بات مبتنی بر هوش مصنوعی مشابه با ChatGPT یا بارد رونمایی کنه.

 

 

40987
نوشته قبلی

ابعاد و وزن احتمالی گوشی‌های سری آیفون ۱۶ لو رفت!!!!

نوشته بعدی

ایراد جدید آیفون ۱۵

15 و پاوربانک 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + دو =

سبد خرید
ورود به حساب کاربری

یا

حساب کاربری ندارید؟

ثبت نام کنید