کابوس تمام‌نشدنی اپل!

باتری یک آیفون ۱۵ پرو باد کرده!

در هفته‌ای که گذشت، گزارش‌های متعددی منتشر شد مبنی بر این که پرچمدارهای جدید اپل یعنی آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس از مشکل تولید حرارت زیاد رنج می‌برن. در برخی از موارد که دستگاه به شدت داغ می‌کرد، کاربران نمی‌تونستن بدون قاب محافظ از گوشی‌هاشون استفاده کنن.

برای مثال، آیفون ۱۵ پرو مکس در حین یک تماس صوتی به قدری داغ شد که دستگاه برای جلوگیری از آسیب به تراشه و سایر قطعات مجبور شد به صورت خودکار خاموش بشه. حالا اما به نظر می‌رسه مشکل تولید حرارت سری آيفون ۱۵ پرو جدی‌تر از قبل شده چرا که گزارشی جدید ادعا می‌کنه که باتری یک نسخه از آیفون ۱۵ پرو به شدت باد کرده!

یه کاربر تصویری از آیفون ۱۵ پرو خود در شبکه اجتماعی رددیت به اشتراک گذاشته که نمایشگر اون از فریم بیرون آمده و از بدنه دستگاه جدا شده ! این کاربر ادعا می‌کنه که دستگاهش رو روز دوشنبه خریداری کرده و هیچ مشکلی هم نداشته. دو روز پیش، کاربر موردنظر تلاش کرد که گوشیش رو در یک قاب محافظ قرار بده ولی به دلایلی نامشخص دستگاه در قاب جای نمی‌گرفت و کاربر فهمید که دستگاهش باد کرده.

البته آیفون ۱۵ پرو این کاربر به خوبی کار می‌کنه و مشکلی براش پیش نیومده ولی به نظر می‌رسه مشکل اصلی این گوشی مربوط به باد کردن باتریش میشه. از سوی دیگر، بعضی از کاربران ادعا کردن که تولید حرارت آیفون ۱۵ پرو به حدی زیاده که ممکنه به دست کاربر آسیب برسونه!

iphone 15 1

به طور کلی، حرارت بالا میتونه به باتری دستگاه آسیب جدی وارد کنه و باعث باد کردنش بشه.وقتی که باتری یک گوشی باد می‌کنه، استفاده از اون به شدت خطرناکه چرا که باتری مستعد آتش گرفتن میشه. کاربر رددیت مشکل بوجود اومده رو به یک فروشگاه رسمی اپل گزارش کرده ولی با توجه به این که این کاربر گوشیش رو از طریق اپراتور Verizon خریداری کرده، نمایندگی اپل وظیفه تعمیر و یا تعویض اون رو نپذیرفته و به کاربر گفته که باید به Verizon مراجعه کنه.

با فرض درست بودن همه گزارش‌های مربوط به داغ کردن سری آیفون ۱۵ پرو، میشه بادکردن باتری گوشی رو ناشی از حرارت بالای دستگاه دونست. البته این فرضیه در همه شرایط درست نیست چون که قبلا هم بعضی از گوشی‌های هوشمند با مشکل داغ شدن مواجه شده بودن ولی باتری اونا باد نکرده بود.

در حال حاضر، اپل هیچ واکنشی به مشکلات سری آيفون ۱۵ پرو نداشته ولی امیدواریم به زودی غول فناوری آمریکایی بیانیه‌ای رسمی پیرامون حل مشکلات پیش‌ اومده در اختیار کاربران قرار بده.

SE4
نوشته قبلی

خبرهای خوب در مورد نسل بعدی آیفون SE!

نوشته بعدی

اینستاگرام: یکی از مظنونین اصلی مشکل داغ کردن آیفون ۱۵ پرو!

و ایفون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 12 =

سبد خرید
ورود به حساب کاربری

یا

حساب کاربری ندارید؟

ثبت نام کنید