تایید و حل مشکل داغ شدن آیفون سری ۱۵

اپل داغ شدن سری آيفون ۱۵ پرو رو تایید کرد؛ بروزرسانی حل این مشکل به زودی عرضه می‌شه.

اپل در یک بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد که به زودی با ارائه بروزرسانی iOS 17 مشکل داغی سری آیفون ۱۵ پرو برطرف می‌شه.

با معرفی سری آیفون ۱۵،کاربر های گوشی های اپل سرانجام موفق شدن مورد انتظار ترین گوشی امسال رو در دستانشون بگیرن که طبق امار های بدست اومده با استقبال فوق العاده ای روبرو شد که این یعنی عرضه ی موفق. با این وجود، شرایط مطابق انتظار اپل پیش نرفت چرا که گزارش‌های متعددی خبر از مشکلات عجیب سری آيفون ۱۵ دادن.

بعضی از کاربران ادعا کردن که گوشی‌های آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو از مشکل تولید حرارت زیاد رنج می‌برن. مشکل داغ شدن این دو دستگاه در حین اجرای بازی‌های سنگین، شارژ و یا استفاده از بعضی برنامه‌های خاص مثل اینستاگرام بروز پیدا می‌کنن.

حل مشکل؟

حالا اپل مشکل پیش اومده رو تایید کرده و برای سری آيفون ۱۵ پرو اعلام کرد که یک باگ نرم‌افزاری مقصر اصلی داغ شدن گوشی‌های اپله. غول فناوری آمریکایی در طی یک بیانیه مطبوعاتی اذعان کرد که به زودی و با ارائه یک بروزرسانی نرم‌افزاری iOS 17 مشکل تولید حرارت سری آيفون ۱۵ پرو را برطرف خواهد کرد. به علاوه، اپل بعضی از شرایط که در طی اون گوشی داغ میکنه رو شرح داده.

براساس اعلام رسمی اپل، بعضی از اپلیکیشن‌های خاص باعث می‌شون که iOS 17 فشار بسیار زیادی رو به دستگاه وارد کنه. یکی از این اپلیکیشن‌ها اینستاگرام هستش. گزارشی غیر رسمی هم خبر داد که اپلیکیشن این شبکه اجتماعی یکی از دلایل اصلی تولید حرارت زیاد سری آيفون ۱۵ پرو ئه. متا هفته پیش یک بروزرسانی رو برای اینستاگرام عرضه کرد که از داغ کردن بعضی از مدل‌های آیفون جلوگیری می‌کنه. چند بروزرسانی دیگه هم برای بازی آسفالت ۹ و برنامه اوبر هم در دسترس قرار خواهد گرفت.

اپل اعلام کرد که فریم تیتانیومی هیچ ربطی به مشکل داغ شدن سری آيفون ۱۵ پرو نداره. همچنین درگاه جدید USB-C که جایگزین درگاه لایتنینگ شده هم نقشی در بروز مشکل تولید حرارت گوشی‌های اپل نداره.غول فناوری آمریکایی به طور مشخص اعلام نکرد که بروزرسانی جدید iOS 17 در چه تاریخی برای سری آيفون ۱۵ عرضه می‌شه. با این وجود، اپل تایید کرده که هیچ مسئله ایمنی برای استفاده از گوشی‌های پرچمدار این شرکت وجود نداره و کاربران نباید نگرانی داشته باشن.

نوشته قبلی

خبرهای خوب در مورد نسل بعدی آیفون SE!

نوشته بعدی

نگاه نزدیک به کیس FineWoven جدید اپل

جدید finewoven 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 16 =

سبد خرید
ورود به حساب کاربری

یا

حساب کاربری ندارید؟

ثبت نام کنید