آیا اپل نسخه قرمز رنگ آیفون ۱۵ رو عرضه می‌کنه؟

اپل به طور معمول هر سال بهار برای افزایش فروش خود رنگ‌های جدیدی رو به آیفون‌هاش اضافه می‌کنه که در طول سال های اخیر قرمز یکی از این رنگا بوده؛ اما الان قراره تاریخچه عرضه این رنگ و احتمال معرفیش رو برای آیفون ۱۵ بررسی کنیم.

در حالی که آیفون ۱۵ و ۱۵ پلاس در رنگ‌های مختلفی موجود هستن، اما فعلا گزینه رنگ قرمز برای این دستگاه‌ها وجود نداره. با این حال این احتمال وجود داره که این رنگ در اوایل سال آینده میلادی دوباره به جمع آیفون‌های اپل بپیوندد.

اپل از سال ۲۰۱۷ معمولا هر سال یه آیفون با رنگ جدید قرمز عرضه میکنه بنابراین به نظر می‌رسه این رنگ می‌تونه برای آیفون ۱۵ و ۱۵ پلاس در ماه مارس یا آوریل ۲۰۲۴ (اسفند ۱۴۰۲ یا فروردین ۱۴۰۳) معرفی بشه . این دقیقا همون چیزیه که در مورد سری آیفون ۷ و آیفون ۸ اتفاق افتاد و تقریبا بعد از چند ماه گزینه ی رنگ قرمز براشون عرضه شد.

قرمز آیفون های جدید

مشخص نیست که آیا سری جدید آیفون هم بعد از یه مدت با رنگ قرمز عرضه میشن یا نه. اوایل سال جاری میلادی بود که ۹to5Mac گزارش داد اپل یه گزینه رنگ قرمز تیره رو برای مدل‌های آیفون ۱۵ پرو در نظر داره، اما افشاگر معروف URedditor@ این ادعا رو رد کرد. صرف نظر از اینکه این رنگ واقعا آزمایش شده یا نه، همیشه این احتمال وجود دارد که اپل رنگ جدیدی رو برای آیفون‌هاش چه استاندارد و چه پرو، معرفی بکنه؛ بنابراین باید ببینیم در نهایت اپل چه تصمیمی در این خصوص می‌گیره.

حالا میخوایم یه نگاهی به تاریخچه ی آیفونا و رنگ قرمز بندازیم:

سال ۲۰۱۷: آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس

سال ۲۰۱۸: آیفون ۸، آیفون ۸ پلاس و آیفون XR

سال ۲۰۱۹: آیفون ۱۱

سال ۲۰۲۰: آیفون ۱۲، آیفون ۱۲ مینی و نسل دوم آیفون SE

سال ۲۰۲۱: آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ مینی

سال ۲۰۲۲: آیفون ۱۴، آیفون ۱۴ پلاس و نسل سوم آیفون SE

مابقی رنگ‌های اضافه شده بین چرخه هم شامل زرد برای آیفون ۱۴ و ۱۴ پلاس در مارس ۲۰۲۳ (اسفند ۱۴۰۱)، سبز برای کل مجموعه آیفون ۱۳ در مارس ۲۰۲۲ (اسفند ۱۴۰۰) و رنگ بنفش برای آیفون ۱۲ و ۱۲ مینی در آوریل ۲۰۲۱ (فروردین ۱۴۰۰) هست.

پنسل نسل سه 1
نوشته قبلی

نسل سوم اپل پنسل به همراه سری‌های قابل تعویض مغناطیسی عرضه خواهد شد

نوشته بعدی

چطور می‌تونیم عکس‌ها و ویدیو‌های آیفون رو روی تلویزیون تماشا کنیم؟

تصویر از گوشی به تلویزیون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =

سبد خرید
ورود به حساب کاربری

یا

حساب کاربری ندارید؟

ثبت نام کنید