بعضی از کاربران آیفون ۱۵ از صدای ترق صدای بلندگوهای داخلی شکایت دارن!

آیفون ۱۵ کمتر از دو هفته پیش عرضه شد و در حال حاضر برخی از کاربران از مشکلات داغ شدن بیش از حد شکایت دارن – اما به نظر میرسه که کاربران بیشتری از آیفون جدیدشون به دلایل دیگر ناراضی هستن. حالا گروه کوچکی از مردم ادعا می کنن که با اسپیکرهای داخلی آیفون ۱۵ مشکل دارن. به طور خاص، میگن که صدا مثل صدای ترقه و خیلی تند به نظر به نظر میرسه .

از اسپیکر های آیفون ۱۵ صدای ترقه میاد!!!!

یه پست در Reddit نظرات متعددی از سوی کاربران مدل‌های مختلف آیفون ۱۵ داره که متوجه شدن وقتی صدا خیلی زیاد می‌شه صدا مخدوش و ترک خورده ست. بر اساس گزارش ها، به نظر می رسه که بلندگوی گوشی بیشترین آسیب رو دیده .
 
یکی از کاربران میگه: «آیفون ۱۵ پرو مکس من روز عرضه به دست من رسید، و از بیرون جعبه، صداهای بلندگو با صدای کامل بلندگو رو به صدا در میاره و در داخلش صدایی شبیه مایع میده و برای موسیقی‌های بالای ۸۰ درصد صدایی شبیه به اون دارن. شخص دیگه ای در Reddit نظری رو ارسال کرد: “بر اساس تجربه من، به نظر می رسه صدا در فیلم های خاص یا محدوده فرکانس خاصی صدا می کنن صدای ترقه میده.”
 
 Milesabovetech که تیک تاکر بوده یکی از افرادی بود که از مشکلات صدای ترقه در آیفون ۱۵ پرو مکس خود شکایت کرد. اپل دو بار بدون هیچ هزینه ای آیفونش رو تعویض کرد چون اذعان کرد که مشکلی وجود داره. سایر کاربران آیفون ۱۵ در Reddit هم گزارش دادن که از اپل برای جایگزینی درخواست کردن – و این مشکل در واحدهای جدید همچنان ادامه داره.
 
در حال حاضر مشخص نیست که آیا یک نقص سخت افزاری در اسپیکرهای آیفون ۱۵ وجود داره یا اینکه این یک مشکل نرم افزاریه، که به نظر محتمل تره چون اکثر کاربران آسیب دیده بعد از تعویض آیفونشون همچنان همون مشکل رو تجربه می کنن. اپل هنوز هیچ مشکل مرتبطی رو تایید نکرده.
رفتن دمای آیفون در ماشین
نوشته قبلی

شارژ بی سیم آیفون در BMW باعث گرم شدن بیش از حد میشه !

نوشته بعدی

iOS 17.0.3 با تمرکز روی مشکل گرم شدن بیش از حد آیفون ۱۵ پرو منتشر شد!

iOS17 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 5 =

سبد خرید
ورود به حساب کاربری

یا

حساب کاربری ندارید؟

ثبت نام کنید