شارژ بی سیم آیفون در BMW باعث گرم شدن بیش از حد میشه !

گزارش‌های متعدد از مشکلات شارژ بی‌سیم آیفون در BMW مخصوص آیفون ۱۵ به نظر نمی‌رسه، اما ممکنه مشکلات گرمایشی موجود رو تشدید کنه که اپل میگه در مورد جدیدترین مدل‌ها این موضوع حادتره.
 
بعضی از دارندگان خودروهای BMW با پدهای شارژ بی‌سیم،مشکلاتی رو گزارش می‌کنن، از جمله غیرقابل استفاده بودن تراشه NFC مورد استفاده برای اپل پی(Apple Pay).
 
 

 

مشکلات شارژ بی سیم آیفون در BMW:

 
اگر صاحب آیفون ۱۵ و BMW هستید، ممکنه که بخواید فعلاً از پد شارژ بی سیم خودرو استفاده نکنید. تعدادی از مالکان گزارش دادن که شارژر بی سیم داخل خودرو در حال شکستن تراشه NFC داخل آیفون ۱۵ است.
 
ظاهراً استفاده از پد شارژ بی‌سیم BMW باعث میشه که آیفون ۱۵ یک صفحه سفید نمایش بده و وارد حالت بازیابی اطلاعات بشه – بعد از اون ظاهراً تراشه NFC کارایی نداره.
 
تراشه NFC بخش خیلی مهمی از هر گوشی هوشمند، مخصوصا آیفون است. مثل پرداخت‌های Apple Pay و کلیدهای دیجیتال خودرو . کاربران آسیب‌دیده با یک پیام خطایی مواجه میشن که اعلام می‌کنه «نمیشه Apple Pay رو راه‌اندازی کنن» بدون هیچ راه مشخصی برای رفع مشکل!
 
بعضی از کسایی که گوشیشون رو با گارانتی به اپل برگردونن گزارش میدن که همین اتفاق برای واحد تعویضی هم افتاده.
 

اما سایر خودروها و مدل های آیفون تحت تاثیر قرار گرفتن!

 

با این حال، یه سری گزارش میدن که با آیفون ۱۴ پرو مکس و سایر شارژرهای خودرو هم همین مشکل رو تجربه کردن.
 
این هم با مدل های آیفون ۱۴٫ این بیشتر یک بخاری تلفن است تا یک شارژر تلفن. در آئودی هم همین رو تجربه کردم. گوشی انقدر داغ شد که نمی تونستید لمسش کنید، بنابراین من از شارژر بی سیم در آئودی خود استفاده نکردم. این اتفاق در آیفون ۱۴ پرو مکس و ۱۵ پرومکس من رخ داد.
 
کاربر دیگری گفت که با پد شارژ بی‌سیم تسلا در آیفون‌های قدیمی‌تر هم هشدار گرمای بیش از حد رو تجربه کرده.
 
شارژرهای تسلا QI هم این کار رو انجام میدن. ۱۲ pro max، اولین باریه که پیام “دما – آیفون باید قبل از استفاده ازش خنک شود” از زمان ۴S در iOS 7 بتا ظاهر شد. تیم مهندسی TSLA باید گزینه هایی رو برای انتخاب سیم پیچ های ۵-۱۵ وات و غیره در نظر بگیرن و دما به اندازه کافی از بین نمیره.

فورد هم همین طور!

در شارژر بی سیم فورد هم همین اتفاق می افته. اگر بیش از حد طولانی باشه، هشدارهای شارژ بیش از حد مکرر دریافت می کنم.
 
homepod2
نوشته قبلی

اپل در حال فروش هومپاد۲ با ۵۰ دلار تخفیفه!

نوشته بعدی

بعضی از کاربران آیفون ۱۵ از صدای ترق صدای بلندگوهای داخلی شکایت دارن!

15 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − یازده =

سبد خرید
ورود به حساب کاربری

یا

حساب کاربری ندارید؟

ثبت نام کنید