تبلت‌های جدید اپل طی چند ماه آینده معرفی میشن

محصولاتی که انتظار میره که معرفی بشن شامل نسخه‌های جدید آیپد مینی، آیپد ایر و آیپد هستن.

 اپل در حال توسعه و ساخت نسل جدید تبلت‌های آیپد، آیپد مینی و آیپد ایره که به احتمال زیاد در اینده نزدیک معرفی میشن. به علاوه، تبلت‌های جدید اپل با جدیدترین نسخه iPadOS 17 عرضه میشن که نشون میده محصولات غول فناوری آمریکایی حتما تا قبل از ماه سپتامبر سال ۲۰۲۴ روانه بازار خواهند شد. در سپتامبر سال آینده اپل iPadOS 18 رو برای دستگاه‌های سازگار عرضه میکنه.

در حال حاضر، زمان‌بندی دقیق معرفی و عرضه تبلت‌های اپل مشخص نشده ولی خوشبختانه می‌دونیم که چه مدل‌هایی از سری آیپد روانه بازار خواهد شد. اولین دستگاه موردانتظار اپل نسل جدید آیپد مینی است که طراحیش مشابه طراحی نسخه های قبلیه یعنی آیپد مینی ۲۰۲۱. البته این تبلت به سخت‌افزار جدیدی مجهز میشه که باعث بهبود عملکرد پردازشیش می‌شه.

اپل احتمالا دو مدل از آیپد ایر جدید معرفی میکنه که یکی از اونا از نمایشگر بزرگ‌تر و یا مشخصات فنی بهتری در مقایسه با نسخه استاندارد این تبلت برخورداره. از نظر طراحی هم هیچ تفاوتی بین ظاهر نسل جدید و فعلی آیپد ایر نیست.

سومین و آخرین تبلت اپل هم نسخه جدید آیپده که یازدهیمن نسل اون محسوب می‌شه. این تبلت هم با طراحی مشابه نسل فعلی آیپد عرضه می‌شه و به تراشه قوی‌تری هم مجهز خواهد شد. در آخر هم باید منتظر نسخه جدید آیپد پرو با تراشه M3 باشیم که همچنان در دو اندازه مختلف روانه بازار می‌شوند.

magic keyboard

اپل از نسخه جدید مجیک کیبورد هم رونمایی خواهد کرد که تجربه کاربری مشابه لپتاپ رو برای سری آیپد به ارمغان میاره. این صفحه کلید همچنین از آلومینیوم ساخته خواهد شد که باعث بهبود استحکام اون میشه. ترک‌پد مجیک کیبورد هم بزرگ‌تر از قبل خواهد شد و به سنسورهای جدیدی هم مجهز می‌شود. انتظار می‌رود مجیک کیبورد جدید همراه با نسل جدید آیپد‌ها معرفی بشن.

جابز 1
نوشته قبلی

۱۲ سال پیش در چنین روزی استیو جابز درگذشت

نوشته بعدی

مقایسه آیفون ۱۳ و ۱۴

آیفون 13 و 14 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =

سبد خرید
ورود به حساب کاربری

یا

حساب کاربری ندارید؟

ثبت نام کنید