اپل واچ سری ۱ به دسته محصولات منسوخ شده اپل منتقل شد!

برای کسایی که هنوز به اپل واچ نسل اول وفادار هستن وقت خداحافظی با این محصول رسیده.

اولین ساعت هوشمند اپل در سال ۲۰۱۵ به صورت رسمی به دنیای تکنولوژی معرفی شد و حالا این شرکت آمریکایی،  این محصول رو به دسته دیوایس‌های منسوخ شده اضافه کرده. به این ترتیب پشتیبانی از این محصول دیگه در دستور کار اپل نخواهد بود.

کوپرتینویی‌ها معمولا زمانی که یه دستگاه بیش از ۵ سال و کمتر از ۷ سال از آمار فروش خوبی برخوردار نباشه،اون رو به دسته محصولات منسوخ شده انتقال می‌دهن. از اون جا که قطعات این محصولات به مرور کمتر و کمتر می‌شن، پس پشتیبانی از اونا هم از دستور کار خارج می‌شه.

اپل واچ سری ۱ و ۲ در سال ۲۰۱۶ معرفی شدن، اما سری دوم یک سال بعد همزمان با معرفی سری سوم از خط تولید کنار رفت؛ اما همچنان اپل واچ سری ۱ به عنوان یک ساعت هوشمند مقرون به صرفه تولید و دسترس کاربران قرار می‌گرفت. نسخه ابتدایی اپل واچ با سری ۱ متفاوت بود و دو محصول مستقل به حساب میان. سری ۱ در سال ۲۰۱۶ جایگزین مدل ابتدایی شد، اما سری دوم با قابلیت‌های جدیدی از جمله نمایشگر روشن‌تر، GPS داخلی و بهبود در خصوص مقاومت در برابر آب همراه بود. از سمت دیگه سری ۱ با همون سخت‌آفزار نسخه ابتدایی، اما با پردازنده‌ای سریع‌تر معرفی و روانه بازار شد. این محصول با قیمت ۳۶۹ دلاری که در مقایسه با سری ۲ صد دلار ارزون‌تر بود، رونمایی شد.

سری اول و دوم اپل واچ تا نیمه سال ۲۰۲۰ بروزرسانی‌های نرم‌افزاری رو دریافت میکردن و واچ او اس ۶، آخرین نسخه از سیستم عامل این محصول بود که در اختیار دارندگان دو ساعت هوشمند اسم برده شده قرار گرفت. زمانی که دیوایس‌های مختلف به لیست محصولات منسوخ شده اضافه می‌شن، قابلیت تعمیر اونا از روی دوش اپل برداشته می‌شه.

ساخت انیموجی در ایفون 1
نوشته قبلی

چگونه می‌تونیم انیموجی دلخواه خود رو در آی‌اواس بسازیم؟

نوشته بعدی

تاریخ عرضه نسخه عمومی iOS 17.1 مشخص شد

او اس 17.1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − یک =

سبد خرید
ورود به حساب کاربری

یا

حساب کاربری ندارید؟

ثبت نام کنید