آیپدهای جدید اپل این هفته معرفی خواهند شد

خبرها نشون میده که اپل قصد داره بدون برگزاری رویداد از نسل جدید آیپدهاش رونمایی کنه.

به گزارش وب سایت Super Charged News، اپل قصد داره در هفته جاری (سه شنبه ۱۷ اکتبر) از آیپدهای جدیدش رونمایی کنه. به نظر می‌رسه که در این رویداد، شاهد بروز شدن آیپد ایر، آیپد مینی و مدل ابتدایی آیپد خواهیم بود. البته که، نباید انتظار تغییرات خیلی زیادی رو داشته باشیم .

در این اتفاق که به صورت یه کنفرانس خبری کوتاه خواهد بود، احتمالا باید انتظار مجهز شدن آيپدهای جدید به پردازنده اپل سیلیکون رو داشته باشیم. آخرین نسل از آیپد ایر سه سال پیش به همراه تراشه M1 معرفی شد. وب سایت Super Charged مدعی شده که نسخه جدید این محصول به تراشه M2 مهجز خواهد شد.

آیپد مینی جدید احتمالا پردازنده A16 Bionic رو به عنوان قلب تپنده خود حس خواهد کرد. نسخه پیشین این تبلت، از تراشه A15 Bionic برخوردار بود. همچنین یکی از گزارش‌های اخیر خبر میده که آیپد مینی جدید از نمایشگر تازه‌ای برخوردار خواهد بود که فاقد مشکلات اسکرول کردن مدل پیشین است.

مدل پایه آیپد حدودا یک سال پیش آپگرید شد و تازه‌ترین مدل در بین آیپدهای یاد شده به حساب میاد. نسل دهم این تبلت با حاشیه‌های کمتر اطراف نمایشگر، رنگ‌های جدید و سنسور تشخیص اثر انگشت تعبیه شده درون دکمه پاور برخوردار بود و تراشه A14 Bionic رو هم در خودش جا داده. هنوز تغییرات مدل جدید این دستگاه معلوم نیست، اما اگه آیپد مینی از تراشه A16 برخوردار باشه، شانس این محصول برای برخورداری از چیپست یاد شده هم بالا ست.

خط تولید آيپد پرو اپل همچنان ادامه داره و بعید به نظر می‌رسه که تغییراتی روی اونا اعمال بشه. اکتبر سال ۲۰۲۲، یعنی دقیقا یک سال پیش شاهد بروزرسانی اونا بودیم و به این ترتیب برای اعمال تغییرات جدید، باید یک سال دیگه منتظر بمونیم. پیش‌بینی می‌شه که نسل آینده آیپد پرو به نمایشگر OLED مجهز شود.

اپ از ایکلود
نوشته قبلی

چگونه از اطلاعات آیفون روی آی‌کلاد بکاپ بگیریم؟

نوشته بعدی

دارندگان آيفون ۱۵ پرو مکس با نقص جدی در نمایشگر روبرو هستند!

جدید ایفون سری 15

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − نوزده =

سبد خرید
ورود به حساب کاربری

یا

حساب کاربری ندارید؟

ثبت نام کنید