احتمال معرفی آی‌مک جدید با تراشه M2 و M2 Pro قوت گرفت

وبلاگ ژاپنی Mac Otakara که سابقه نسبی در افشای اطلاعات محصولات اپل داره، امروز گزارشی منتشر کرده که برخلاف شایعات موجود در مورد آیمکه و بعضی مشخصات نسل جدید اون رو هم عنوان کرده.

 طبق گزارش امروز وبلاگ ژاپنی Mac Otakara، نسل بعدی آیمک ۲۴ اینچی احتمالا با گزینه‌های تراشه M2 و M2 Pro، پورت تاندربولت۴، پشتیبانی از وای فای ۶E و بلوتوث ۵٫۳ عرضه خواهد شد.

گزارش امروز در حالی منشتر شده که مارک گورمن افشاگر معروف اپل بارها ادعا کرده که آیمک ۲۴ اینچی بعدی به تراشه M3 مجهز خواهد شد، بنابراین مشخص نیست که اطلاعاتی که امروز به بیرون اومده تا چه حد صحت داشته باشه. البته این احتمال نیز وجود داره که برنامه‌های اپل تغییر کرده باشه، اما هیچ منبع دیگه ای تا به حال آیمک رو با تراشه‌های M2 و M2 Pro عنوان نکرده.

بعضی از پیکربندی‌های آیمک ۲۴ اینچی سفارشی، با تاخیر یک ماهه در فروشگاه آنلاین اپل مواجه هستن و این وضعیت مدتیه که به وجود اومده، حالا ممکنه به این دلیل باشه که عرضه آیمک جدید قریب‌الوقوع است یا ممکنه ارتباطی به این موضوع نداشته باشه.

ماه قبل مینگ چی کو تحلیلگر معتبر محصولات اپل، گفت که بعیده اپل مک بوک جدید با تراشه M3 در سال جاری عرضه کنه، اما امسال آیمک جدید منتفی نیست. انتظار نمیره که اپل در اکتبر امسال (مهر ماه) رویدادی برگزار کنه و اگه قرار باشه آیمک جدیدی در این ماه رونمایی بشه، احتمالا در یک بیانیه مطبوعاتی در وب سایت رسمی اپل رونمایی می‌شه.

در مجموع شایعات در مورد اینکه آیمک جدید دارای چه تراشه‌ای خواهد بود و چه زمانی عرضه می‌شه، همچنان در جریانه و تنها چیزی رو که می‌تونیم با اطمینان بگیم اینه که ماه اکتبر بدون رویداد از طرف اپل خواهد بود.

آیمک ۲۴ اینچی فعلی با تراشه M1 در ماه می سال ۲۰۲۱ (اردیبهشت ۱۴۰۰) عرضه شد و یکی از قدیمی‌ترین محصولات اپله که همچنان در حال فروشه، با این اوصاف احتمال معرفی نسل جدید این محصول در آینده‌ای نزدیک بسیار زیاده.

16
نوشته قبلی

تراشه ۳ نانومتری، قلب تپنده تمام مدل‌های سری آيفون ۱۶ خواهد بود

نوشته بعدی

سری آیفون ۱۶ پرو با وای‌فای ۷ و لنز فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی همراه خواهد شد

1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + دوازده =

سبد خرید
ورود به حساب کاربری

یا

حساب کاربری ندارید؟

ثبت نام کنید