سری آیفون ۱۶ پرو با وای‌فای ۷ و لنز فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی همراه خواهد شد

ظاهرا اپل تصمیم داره که نسل آینده سری آيفون رو با بهبودهای مختلفی عرضه کنه.تحلیلگر شناخته‌شده دنیای فناوری، جف پو، امروز گزارش جدیدی پیرامون سری آيفون ۱۶ به اشتراک گذاشته که خبر از بهبودهای مختلفی برای مدل‌های پرو سری پرچمدار سال ۲۰۲۴ اپل یعنی آیفون ۱۶ پرو و آیفون ۱۶ پرو مکس میده.

طبق گزارش این افشاگر، آیفون ۱۶ پرو و آیفون ۱۶ پرو مکس از وای‌فای ۷ پشتیبانی خواهند کرد که در مقایسه با وای‌فای ۶E به کار رفته در سری آيفون ۱۵ پرو، بهبود قابل توجه و عالیی محسوب می‌شه از سمت دیگه، مدل‌های پرو سری آیفون ۱۶ به مودم جدید کوالکام اسنپدراگون X75 مجهز خواهد بود که سرعت دانلود ۵G بالاتر و عمر بیشتر باتری رو در اختیار کاربران قرار میده. در حال حاضر، سری آیفون ۱۵ از مودم اسنپدراگون X70 بهره می‌بره.

در بخش دوربین سری آيفون ۱۶ پرو هم شاهد بهبودهای مختلفی خواهیم بود. در این راستا، آیفون ۱۶ پرو از لنز تتراپریزم ۱۲ مگاپیکسلی که در آیفون ۱۵ پرو مکس به کار رفته استفاده خواهد کرد. این دوربین همچنین از زوم اپتیکال ۵ برابری پشتیبانی می‌کنه. ظاهرا اپل موفق شده که به دلیل ابعاد بزرگ‌تر آیفون ۱۶ پرو این سنسور رو در گوشی‌ نسل بعدی خود استفاده کنه. در این رابطه، شایعه شده که آیفون ۱۶ پرو و آیفون ۱۶ پرو به ترتیب از نمایشگر ۶٫۳ اینچی و ۶٫۹ اینچی مجهز خواهند شد. مدل‌های پرو سری آيفون ۱۶ همچنین از دوربین بهبودیافته فوق‌عریض ۴۸ مگاپیکسلی برخوردار خواهند شد.

جف پو در ادامه گزارشش ادعا کرده که نسخه استاندارد سری آیفون ۱۶ به نسخه ضعیف‌شده تراشه A17 پرو و حافظه رم ۸ گیگابایتی مجهز خواهد شد. آیفون ۱۶ همچنین از همون سیستم دوربین دوگانه نسل قبلی بهره خواهد برد ولی به وای‌فای ۶E نیز به‌روز خواهد شد.

جدید
نوشته قبلی

احتمال معرفی آی‌مک جدید با تراشه M2 و M2 Pro قوت گرفت

نوشته بعدی

برخی مدل‌های آیفون به طرز مرموزی در طول شب خاموش می‌شوند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − 4 =

سبد خرید
ورود به حساب کاربری

یا

حساب کاربری ندارید؟

ثبت نام کنید