مک‌ بوک‌های مجهز به تراشه M3 سال آینده میلادی از راه می‌رسه

اپل احتمالا سال ۲۰۲۴ از نسل جدید مک بوک پرو و مک بوک ایر رونمایی میکنه.

همونطور که می‌دونیم، اپل در حال آماده‌سازی برای معرفی و عرضه نسل جدید سری مک بوک در سال آینده میلادیه. این لپتاپ‌های موردانتظار به تراشه M3 مجهز خواهند بود که انتظار میره بهبود چشمگیری در زمینه عملکرد پردازشی و مصرف انرژی داشته باشه. در این رابطه، یک افشاگر شناخته‌شده جزئیات جدیدی از مک بوک‌های اپل رو به اشتراک گذاشته.

آقای مارک گرمن، تحلیلگر و افشاگر شناخته‌شده محصولات اپل، در جدیدترین نسخه خبرنامه خود (Power On) ادعا کرده که مک بوک‌های مجهز به M3 سال آینده میلادی معرفی خواهند شد. در این راستا، آقای گرمن اعلام کرده که محصولات جدید اپل در زود ترین حالت در بازه بهار تا تابستان سال ۲۰۲۴ معرفی میشن.

خبرنگار وبسایت بلومبرگ در ادامه گزارش خود اذعان داشته که مدل‌های ۱۳ و ۱۵ اینچی مک بوک ایر در حال گذراندن آزمایش‌های فنی مهندسیه. از سمت دیگه، ظاهرا مدل‌های جدید مک بوک پرو در مراحل نهایی توسعه قرار دارن و احتمالا به زودی تولید انبوه اونا شروه میشه. نسخه ۱۴ و ۱۶ اینچی مک بوک پرو از تراشه‌های M3 پرو و M3 مکس بهره می‌برن و در حال طی کردن تست‌های فنی مرتبط با طراحی هستن. در صورت صحت این موضوع، این مک بوک‌های جدید احتمالا در اوایل سال ۲۰۲۴ و یا بهار همین سال عرضه میشن.

 به نظر می‌رسه اپل زمان‌بندی مشابهی رو برای عرضه نسل جدید مک بوک پرو پیاده‌سازی خواهد کرد چرا که امسال هم مدل‌های M2 پرو و M2 مکس سری مک بوک پرو در ماه ژانویه معرفی شدن.

در نهایت باید اشاره کرد که دیروز گزارشی منتشر شد مبنی بر این که اپل در طی هفته جاری از مدل‌های جدید سری آیپد رونمایی خواهد کرد. با این وجود، مارک گرمن این شایعه را رد کرده است. آیپد‌های جدید با بهبودهای فنی قابل توجهی مانند بهره‌مندی از تراشه A16 و M2 روانه بازار خواهند شد.

پنسل 3
نوشته قبلی

اپل پنسل ۳ این هفته معرفی خواهد شد

نوشته بعدی

راهنمای خرید ایرپاد اپل، بررسی گجت‌های صوتی اپل

خرید ایرپاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =

سبد خرید
ورود به حساب کاربری

یا

حساب کاربری ندارید؟

ثبت نام کنید