چگونه از شر پیغام iPhone Storage Full خلاص شویم؟

پیغام پر شدن حافظه آیفون یکی از آزاردهنده‌ترین هشدارهایی است که بیشتر کاربران آیفون حداقل یک بار با آن مواجه شده‌اند.

حافظه گوشی‌های هوشمند یکی از مهم‌ترین چیزهایی است که کاربران باید همواره بخشی از آن را برای انجام بهینه امور سیستم عامل خالی نگه دارند. اما اگر روی آیفون خود با پیام iPhone Full Storage روبرو شده‌اید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا روش خلاص شدن از شر این پیغام را با هم مرور کنیم.

نحوه رها شدن از پیام iPhone Full Storage

پر شدن حافظه آیفون با پیغام خطای iPhone Full Storage همراه خواهد بود و این ارور، تا زمانی که فضایی را خالی نکنید، به صورت مداوم ظاهر می‌شود و ممکن است شما را به شدت آزار دهد. لذا با طی کردن مراحل زیر، می‌توانید از شر آن خلاص شوید.

  1. ابتدا کافی است وارد اپلیکیشن Settings شوید.
  2. حالا به بخش General بروید.
  3. در میانه صفحه، منوی iPhone Storage را مشاهده خواهید کرد. روی آن ضربه بزنید.
  4. حالا در کادر پایین صفحه، اپلیکیشن‌ها بر اساس حجم اشغال شده به صورت پیش فرض از بیشترین به کمترین مرتب شده‌اند. با وارد شدن به منوی هر یک از اپلیکیشن‌ها، می‌توانید گزینه Offload App را انتخاب کنید که به این ترتیب فضایی به اندازه حجم اپلیکیشن مد نظر آزاد می‌شود، اما اطلاعات آن روی حافظه آیفون باقی خواهد ماند و در صورت نیاز، می‌توانید با نصب مجدد، از آن اپلیکیشن استفاده کنید.
  5. با زدن دکمه Delete App نیز اپلیکیشن یاد شده به همراه اطلاعات آن از روی حافظه آیفون حذف خواهد شد و برای استفاده مجدد، باید آن را از اپ استور دانلود کنید. اما اطلاعات آن دیگر قابل بازگشت نبوده و باید مجددا آن‌ها را از محل‌های دیگری برداشت کنید.
از سری جدید اپل پنسل
نوشته قبلی

رونمایی از اپل پنسل جدید

نوشته بعدی

مقایسه مک بوک های پرو M1 و پرو M2

مک بوک های پرو M1 و پرو M2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + ده =

سبد خرید
ورود به حساب کاربری

یا

حساب کاربری ندارید؟

ثبت نام کنید