آیپد‌های جدید احتمالا در ماه مارس سال آینده میلادی معرفی خواهند شد

 

هفته قبل، شایعه‌ای ادعا کرد که اپل در تاریخ ۱۷ اکتبر (۲۵ مهر) از نسل جدید آیپد‌های خود شامل نسل ۱۱ آیپد، آیپد ایر مجهز به M2 و آیپد مینی جدید رونمایی خواهد کرد. متاسفانه این شایعه درست نبود و برند آمریکایی در تاریخ فاش شده هیچ تبلتی را معرفی نکرد. البته اپل در ۲۵ مهر از نسل جدید اپل پنسل با درگاه USB-C پرده‌برداری کرد.

حالا براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، افشاگر و تحلیلگر شناخته‌شده محصولات اپل یعنی مارک گرمن در هفته‌نامه خبری خود به نام Power On زمان تقریبی رونمایی از مدل‌های جدید آیپد را فاش کرده است.

اپل تا ماه مارس سال آينده میلادی از هیچ تبلت جدیدی رونمایی نخواهد کرد. اپل در حال توسعه نسل جدید آیپد ایر است که به تراشه قدرتمند‌تر و بهینه‌تر M2 مجهز خواهد بود. به علاوه، مدل جدید آیپد که نسل یازدهم آن محسوب می‌شود نیز در ماه مارس سال ۲۰۲۴ معرفی خواهد شد. به همراه این دو تبلت، غول فناوری آمریکایی نسخه جدید آیپد مینی را نیز عرضه خواهد کرد.

هر سه تبلت جدید اپل با مشخصات فنی بهبودیافته همراه می‌شوند. در این رابطه، اخیرا گزارشی ادعا کرد که آیپد مینی جدید به تراشه ۴ نانومتری A16 مجهز خواهد شد که در حال حاضر در گوشی‌های آيفون ۱۵ و آيفون ۱۵ پلاس به کار رفته است. برای مقایسه، نسل فعلی آیپد مینی از تراشه A15 بهره می‌برد.

ipad pro

 اپل همچنین در حال توسعه نسل جدید تبلت‌های آیپد پرو با نمایشگر ۱۱ اینچی و ۱۲٫۹ اینچی است که با نمایشگر اولد همراه می‌شوند. البته وبسایت دیجی‌تایمز در گزارشی عجیب اذعان داشت که تبلت‌های پرمیوم موردانتظار اپل از نمایشگر ال‌سی‌دی استفاده خواهند کرد. به نظر می‌رسد که این گزارش از اساس اشتباه است چرا که سامسونگ و ال‌جی ظاهرا برای تامین نمایشگر اولد مدل‌های جدید آیپد پرو آماده هستند.

در نهایت باید اشاره کرد که آیپد نسل ۱۱، آیپد مینی جدید و آیپد ایر M2 در ماه مارس سال ۲۰۲۴ معرفی خواهند شد در حالی که مدل‌های جدید آیپد پرو اواخر سال آینده میلادی در دسترس قرار می‌گیرند.

namedrop
نوشته قبلی

نحوه غیر فعال کردن قابلیت NameDrop در آی‌اواس ۱۷

نوشته بعدی

اپل همچنان ۹۵ درصد از محصولاتش را در خاک چین تولید می‌کند

اپل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 7 =

سبد خرید
ورود به حساب کاربری

یا

حساب کاربری ندارید؟

ثبت نام کنید