حفره کپسولی آیفون به مک‌بوک پرو می‌آید؟

 اپل، برخی گزارش‌ها از احتمال استفاده از داینامیک آیلند در این محصولات خبر می‌دهند.
 

اپل هفته‌ی‌ آینده (نهم آبان) در رویداد Scary Fast مک‌بوک پرو M3 را رونمایی می‌کند. طبق گزارش‌ها، مک بوک پرو ۱۴ اینچ و مک بوک پرو ۱۶ اینچ با پردازنده‌ های M3 Pro و M3 Max در راهند.

اپل اوایل سال ۲۰۲۳ مک‌بوک پرو را آپدیت کرد و شاهد تغییر ظاهری خاصی در ‌آن نبودیم؛ اما اکنون شایعات می‌گویند که احتمال استفاده از داینامیک آیلند در مک‌بوک پرو جدید وجود دارد. داینامیک آیلند را نخستین‌بار در آیفون ۱۴ پرو دیدیم؛ حفره‌ای که تنها یک برش ساده نبود؛ بلکه قابلیت‌های نرم‌افزاری متفاوتی ارائه می‌داد.

حساب کاربری Majin Bu در شبکه اجتماعی ایکس رندری غیررسمی از مک‌بوک پرو جدید منتشر کرده است که این لپ‌تاپ را با داینامیک آیلند به تصویر می‌کشد.

به‌نظر می‌رسد پس از آیفون، حالا ممکن است مک‌بوک‌های اپل نیز به داینامیک آیلند مجهز شوند. ناچ مک‌بوک ازنظر ظاهری چندان جذاب نیست و داینامیک آیلند می‌تواند تجربه‌ی استفاده از مک‌بوک را به‌کلی تغییر دهد.

البته صرفاً شایعاتی دراین‌باره مطرح شده است. باید تا رویداد Scary Fast صبر کنیم تا هم قیمت مک بوک پرو جدید را در‌مقایسه‌با سایر لپ تاپ ها ببینیم و هم مطمئن شویم که داینامیک آیلند بالاخره به مک‌بوک اپل می‌آید یا خیر.

او اس 17.1 1
نوشته قبلی

اپل iOS 17.1 را برای برطرف‌سازی مشکل تشعشعات آیفون ۱۲ منتشر کرد

نوشته بعدی

اپل سال آینده احتمالا نسل جدید سری ایرپادز را عرضه می‌کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 13 =

سبد خرید
ورود به حساب کاربری

یا

حساب کاربری ندارید؟

ثبت نام کنید