اپل احتمالا سال آینده اپل واچ اولترا ۳ را عرضه نخواهد کرد

 نسل اول اپل واچ اولترا سال گذشته و همراه با سری آيفون ۱۴ معرفی شد. با توجه به این موضوع، انتظار می‌رفت که سال آینده نیز نیز شاهد رونمایی از اپل واچ اولترا ۳ در کنار سری آيفون ۱۶ باشیم.

علی‌رغم آن که کاربران منتظر عرضه نسل جدید اپل واچ اولترا هستند، گزارشی جدید ادعا کرده که شاید سال آینده اپل واچ اولترا ۳ معرفی نشود. در این رابطه، تحلیلگر شناخته‌شده محصولات اپل یعنی مینگ چی کو امروز اعلام کرد که اپل هنوز کار توسعه نسخه جدید سری اپل واچ اولترا را آغاز نکرده است.

طبق گفته این تحلیلگر، عدم آغاز فرآیند توسعه اپل واچ اولترا ۳ نشانه بدی است و با توجه به زمان‌بر بودن مراحل ساخت، شروع نشدن کار توسعه این ساعت غیرطبیعی است. به نظر می‌رسد که در بازه زمانی مشابه سال گذشته، شرکت اپل کار توسعه اپل واچ اولترا ۲ را آغاز کرده بود. آقای کو اذعان داشته که اگر اپل فرآیند توسعه اپل واچ ۳ اولترا را تا ماه دسامبر آغاز نکند، تقریبا به طور قطعی می‌توان گفت که سال آینده خبری از اپل واچ ۳ اولترا نخواهد بود.

 اپل زمان بیشتری برای آزمایش قابلیت‌های سلامتی ویژه و اطمینان از کارایی مطلوب آن‌ها نیاز دارد. در نتیجه، احتمال دارد که این موضوع نقش پررنگی در تاخیر فرآیند توسعه اپل واچ اولترا ۳ داشته باشد. البته نباید فراموش کنیم که اپل باید مشکلات خط تولید نمایشگرهای microLED را نیز برطرف کند.

در صورت عدم عرضه اپل واچ اولترا ۳ در سال آینده میلادی، انتظار می‌رود فروش سری اپل واچ اولترا در سل ۲۰۲۴ و در مقایسه با سال ۲۰۲۳ در حدود ۲۰ الی ۳۰ درصد کاهش پیدا کند. فروش کلی سری اپل واچ اولترا نیز در حدود ۱۰ درصد افت پیدا خواهد کرد و به ۳۵ میلیون واحد خواهد رسید.

واچ 3
نوشته قبلی

اپل واچ بعد از بروزرسانی با مشکل تخلیه باتری و داغ کردن مواجه شده است

نوشته بعدی

اپل ویژن پرو در بین برترین اختراعات سال ۲۰۲۳ مجله تایم قرار گرفت

ویژن پرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =

سبد خرید
ورود به حساب کاربری

یا

حساب کاربری ندارید؟

ثبت نام کنید