ایرپادز مکس جدید احتمالا در اواخر سال ۲۰۲۴ معرفی می‌شود

اپل قصد دارد در سال آینده میلادی هدفون پرمیوم خود را با درگاه USB-C مثل گوشی های جدید و در رنگ‌بندی جدید عرضه کند.

براساس جدیدترین گزارش منتشر شده، اپل ظاهرا تصمیم دارد در اواخر سال ۲۰۲۴ از نسخه جدید هدفون روگوشی پرمیوم ایرپادز مکس رونمایی کند که البته با تغییرات چندانی همراه نخواهد شد. در واقع، هدفون موردانتظار اپل تنها در رنگ‌بندی جدید و با درگاه USB-C عرضه خواهد شد.

 ایرپاد مکس جدید از تراشه صوتی H2 بهره نخواهد برد. با توجه به این موضوع، هدفون اپل همچنین از قابلیت‌های مرتبط با این تراشه مانند Adaptive Audio و Personalized Volume نیز پشتیبانی نخواهد کرد.  ظاهرا تغییرات ایرپادز مکس جدید به حدی اندک است که اپل حتی قصدی برای تغییر شماره نسل آن نیز ندارد.

در واقع، بزرگترین تغییر ایرپاد مکس جدید را می‌توان اضافه شدن درگاه USB-C به شمار آورد. همانطور که می‌دانیم، اپل به موجب قانون جدید اتحادیه اروپا مجبور شده که تمام محصولات خود را به درگاه USB-C مجهز کند. البته این ویژگی باعث می‌شود که ایرپادز مکس جدید با دیگر دستگاه‌های اپل که از USB-C بهره می‌برند نیز هماهنگ‌تر شود.

 احتمال تغییر در برنامه‌های اپل وجود دارد ولی آقای گرمن باور دارد که رونمایی ایرپادز مکس جدید در اواخر سال ۲۰۲۴ محتمل‌ترین زمان برای معرفی این دستگاه است. هفته گذشته این افشاگر ادعا کرد که هر سه مدل ایرپادز و لوازم جانبی محصولات مک مانند مجیک ماوس، مجیک کیبورد و مجیک ترک‌پد نیز با درگاه USB-C روانه بازار می‌شوند.

اپل
نوشته قبلی

احتمالا نسخه جدید آيپد مینی در رویداد Scary Fast معرفی می‌شود

نوشته بعدی

لوازم جانبی مک‌ها هنوز با درگاه لایتنینگ عرضه می‌شود!

د امروز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 6 =

سبد خرید
ورود به حساب کاربری

یا

حساب کاربری ندارید؟

ثبت نام کنید