اپل فناوری نمایشگر اولد را به چندین محصول مختلف خود می‌آورد

تحلیلگر به نام محصولات اپل امروز طی گزارشی ادعا کرده که اپل از سال ۲۰۲۴، شروع به انتقال به فناوری اولد در محصولات خود می‌کند.

به گفته جف پو عرضه مدل‌های آیپد پرو آینده اپل با نمایشگرهای اولد در طی سه سال آینده با عرضه مک بوک پرو و مک بوک ایر اولد دنبال خواهد شد.

در یک یادداشت جدید که توسط MacRumors مشاهده شده، پو گفته که اپل قصد دارد مدل‌های مک بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی را با صفحه نمایش اولد در سال ۲۰۲۶ بروزرسانی کند که با بازه زمانی پیش‌بینی شده توسط راس یانگ تحلیلگر ارشد صنعت نمایشگر مطابقت دارد.

جف پو همچنین به تکرار شایعات گسترده‌ای پرداخته که عنوان می‌کنند نسل بعدی مدل‌های ۱۱ و ۱۳ اینچی آیپد پرو در سال ۲۰۲۴ عرضه می‌شود که این محصولات به صفحه نمایش اولد مجهز هستند و اپل قصد دارد ۱۰ میلیون دستگاه از آنها را در سال اول عرضه کند.

در حال حاضر هیچ دستگاه مک یا آیپدی با نمایشگر اولد وجود ندارد. در مقایسه با مدل‌های فعلی آیپد پرو و مک بوک پرو با نمایشگرهای مینی ال ای دی مبتنی بر ال سی دی، فناوری اولد شامل افزایش روشنایی، نسبت کنتراست بالاتر با رنگ‌های سیاه عمیق‌تر، بهبود راندمان انرژی برای عمر باتری بیشتر و موارد دیگر می‌شود.

 اپل به طور فعال در حال توسعه صفحه نمایش اولد برای مک بوک ایر است، اگرچه انتظار می‌رود عرضه مک بوک پرو اولد در اولویت این شرکت باشد. گزارش‌های قبلی حاکی از آن است که سامسونگ دیسپلی در حال توسعه یک پنل اولد ۱۳٫۳ اینچی برای مدل آینده مک بوک ایر است، اما همانطور که گفته شد اپل قصد دارد نه تنها مک بوک ایر، بلکه چندین محصول خود را در حوزه‌های مختلف به پنل‌های اولد مجهز سازد.

مصنوعی و ایفون
نوشته قبلی

رقابت تازه سامسونگ و اپل؛ سری آیفون ۱۶ نیز به هوش مصنوعی مجهز خواهد شد!

نوشته بعدی

آیفون SE 4 احتمالا به یکی از برجسته‌ترین قابلیت‌های آيفون ۱۵ پرو مجهز خواهد شد

se 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 11 =

سبد خرید
ورود به حساب کاربری

یا

حساب کاربری ندارید؟

ثبت نام کنید