آموزش اضافه کردن میانبر وبسایت به صفحه اصلی اندروید و آیفون

 
اگر وب‌سایت محبوبی دارید که بارها و بارها به آن مراجعه می‌کنید، اینکه لینک مستقیمی از آن روی صفحه گوشی خود داشته باشید کارتان را سریع تر پیش میبرد. این آیکون که به بوکمارک استاندارد مرورگر شباهت دارد، تنها یک وظیفه دارد و آن هم بازکردن مرورگر و بردن مستقیم شما به آن وب‌سایت. ساخت چنین آیکونی اصلاً سخت نیست. 
 

توجه: این آموزش برای افراد مبتدی است.

نحوه اضافه‌کردن وب‌سایت به صفحه‌اصلی اندروید

 

برای اضافه‌کردن یک وب‌سایت به صفحه اصلی گوشی اندرویدی، گوگل کروم را باز کنید و به وب‌سایتی که میخواهید آن را روی صفحه ی خود بیاورید، بروید؛ سپس با ضربه‌زدن روی آیکون سه‌نقطه در گوشه بالا سمت راست، منو را به پایین بکشید. گزینه Add to Home screen را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که اگر وب‌سایت، اپلیکیشنی در پلی استور داشته باشد، گزینهAdd to Home screen با گزینه Install appجایگزین خواهد شد.

سپس میتوانید عنوان و اسم آیکون را ویرایش کنید. وقتی‌ که عنوان مورد نظر را نوشتید، روی Add ضربه بزنید تا به صفحه اصلی منتقل شود.

اگر به صفحه‌نمایش خود برگردید، آیکون را مشاهده خواهید کرد. همچنین آیکون کروم را خواهید دید که این یعنی نمی‌توانید آیکون را به مرورگر دیگری تغییر دهید.

add website android home screen

اگر بنا به هر دلیلی از مرورگر گوگل کروم استفاده نمی‌کنید و به‌جای آن از طرفداران مرورگر موزیلا فایرفاکس هستید، باز هم می‌توانید لینک میانبری از سایت‌هایی که می‌خواهید روی صفحه‌ی اصلی دستگاه اندرویدی داشته باشید، درست کنید. مراحل اضافه‌کردن لینک میانبر سایت به صفحه‌ی اصلی دستگاه‌های اندرویدی کاملاً مشابه گوگل کروم است.

نحوه اضافه‌کردن وب‌سایت به صفحه‌اصلی آیفون

 

گوشی آیفون با اندروید متفاوت است؛ زیرا مهم نیست که وب‌سایت اپلیکیشنی داشته باشد. همچنان می‌توانید آن را به‌عنوان یک آیکون اضافه کنید. پس از رفتن به وب‌سایت از طریق سافاری، روی دکمه Share ضربه بزنید.

در منو به سمت پایین بروید و گزینه Add to Home Screen را انتخاب کنید. اگر می‌خواهید، عنوان سایت را ویرایش کنید تا به همان‌صورت روی صفحه‌نمایش نشان داده شود. درنهایت روی Addضربه بزنید.

آیکون مورد نظر شما حالا وجود دارد و شما میتوانید از ان استفاده کنید. وقتی روی آیکون ضربه بزنید، وب‌سایت در سافاری باز خواهد شد.

کاربران آیفون به خطر می‌افتد
نوشته قبلی

مخالفت شدید اپل با سایدلود: امنیت کاربران آیفون به خطر می‌افتد

نوشته بعدی

بلک فرایدی یا جمعه ی سیاه چیست و از کجا آمده است؟

فرایدی رک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + سه =

سبد خرید
ورود به حساب کاربری

یا

حساب کاربری ندارید؟

ثبت نام کنید