چگونه گوشی‌هایی که در حالت سایلنت درون خانه گم شده‌اند را پیدا کنیم؟

بخش زیادی از کاربران گوشی‌های هوشمند، تا به حال تجربه گم کردن گوشی‌ خود درون خانه را داشته‌اند. در اکثر مواقع، این مشکل با یک تماس ساده تلفنی و دنبال کردن صدای زنگ گوشی حل میشود؛ اما در صورتی که گوشی شما روی حالت سایلنت و بی صدا نباشد.

 راه‌های فراوانی برای یافتن گوشی‌های هوشمند امروزی وجود دارند و حتی اگر گوشی شما روی حالت سایلنت قرار داشته باشد؛ باز هم به سادگی امکان یافتن آن را خواهید داشت. در ادامه این مطلب، نحوه پیدا کردن گوشی‌های هوشمند مبتنی بر دو سیستم عامل iOS و اندروید که در حالت سایلنت هستند را به شما نمایش می‌دهیم.

find main

چگونه آیفون‌هایی که در حالت سایلنت درون خانه گم شده‌اند را پیدا کنیم؟

استفاده از وب‌سایت آی‌کلاود یا اپلیکیشن Find My برای یافتن آیفون

در صورتی که آیفون خود را در حالت سایلنت درون خانه گم کرده‌اید؛ ابتدا به وب‌سایت آی‌کلاود مراجعه کرده و با اپل آیدی گوشی خود در آن لاگین کنید. پس از لاگین در این وب‌سایت، گزینه Find My را انتخاب کنید.

آیفون گم‌شده خود را در لیست دستگاه‌ها پیدا کرده و روی نام آن کلیک کنید.

گزینه Play Sound را انتخاب کنید. این گزینه حتی در حالت سایلنت نیز موجب پخش صدا توسط گوشی می‌شود.

استفاده از اپل واچ برای یافتن آیفون

کاربران اپل واچ راهکار ساده‌تری نیز برای یافتن آیفون خود در اختیار دارند. در صورتی که از اپل واچ با سیستم عامل watchOS 10 یا جدیدتر استفاده می‌کنید؛ با استفاده از دکمه ساید وارد منوی تنظیمات سریع شوید و در نسخه‌های قدیمی‌تر نیز با سوایپ از پایین به سمت بالا این منو را باز کنید.

گزینه مخصوص پینگ کردن گوشی را که به شکل یک آیفون در حال زنگ خوردن است لمس کنید. در صورتی که آیفون شما همچنان به اپل واچ متصل باشد؛ لمس این گزینه موجب پخش صدا توسط گوشی خواهد شد. همچنین اگر به مدت چند ثانیه این گزینه را نگه دارید؛ فلش LED گوشی نیز روشن شده که یافتن آن را آسان‌تر می‌کند.

چگونه گوشی‌های اندرویدی که در حالت سایلنت درون خانه گم شده‌اند را پیدا کنیم؟

 

استفاده از وب‌سایت Google Find My Device

 پس از ورود به این وب‌سایتی و نمایش گوشی روی نقشه، گزینه Play Sound را انتخاب کنید. این گزینه حتی در حالت سایلنت به مدت ۵ دقیقه موجب زنگ خوردن گوشی می‌شود.

استفاده از ساعت‌های هوشمند مبتنی بر Wear OS

کاربران ساعت‌های هوشمندی مانند سری گلکسی واچ سامسونگ یا پیکسل واچ‌های گوگل نیز قابلیتی برای یافتن گوشی‌های اندرویدی خود در اختیار دارند. برای استفاده از این قابلیت در ساعت‌های هوشمند سامسونگ، ابتدا وارد بخش اپلیکیشن‌ها شده و سپس Find My Phone را باز کنید؛ با لمس دکمه Start، گوشی شما زنگ خواهد خورد و می توانید آن را پیدا کنید.

در سوی دیگر کاربران پیکسل واچ نیز می‌توانند با سوایپ از بالای واچ فیس به سمت پایین، منوی تنظیمات سریع را باز کرده و سپس گزینه Find My Phone را در آن پیدا کنند.

 

همانطور که می‌بینید؛ گوشی‌های امروزی حتی در حالت سایلنت نیز به سادگی قابل یافتن هستند. امیدواریم که مطالعه این مطلب آموزشی برای شما مفید واقع شده و دیگر گوشی خود را درون خانه گم نکنید. در صورتی که سوال خاصی درباره این پروسه دارید؛ در بخش نظرات با ما و سایر کاربران جی اس ام همراه باشید.

 
ی ناتینگ شکست خورد
نوشته قبلی

پروژه ناموفق ناتینگ؛ نرم‌افزار Nothing Chats نیامده از دسترس خارج شد

نوشته بعدی

گجتی که قرار بود جایگزین گوشی باشد، کارش را ناامیدکننده شروع کرد

ناامیدکننده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × یک =

سبد خرید
ورود به حساب کاربری

یا

حساب کاربری ندارید؟

ثبت نام کنید