اپل هیچ بهبودی در نرخ نوسازی آیفون ۱۶ و آیفون ۱۶ پلاس اعمال نخواهد کرد

 اپل سال آینده نمایشگر نسخه‌های استاندارد و پلاس سری آیفون ۱۶ را بهبود دهد، حالا به نظر می‌رسد نمایشگر این گوشی‌ها همچنان از نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی بهره خواهند برد.

از زمان معرفی سری آيفون ۱۳ پرو، اپل در نسخه‌های پرو و پرو مکس سری پرچمدار خود از نمایشگر با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی استفاده کرده است. با این وجود، اپل از سال ۲۰۱۶ هیچ تغییری در نرخ نوسازی نمایشگر مدل‌های استاندارد و پلاس سری آیفون اعمال نکرده و این گوشی‌ها همچنان با نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی روانه بازار می‌شوند.

نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی به یک استاندارد برای پرچمدار‌ها و حتی میان‌رده‌های اندرویدی بدل شده است. اولین گوشی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی نیز در سال ۲۰۱۷ و توسط برند موتورولا معرفی شد. حالا در حالی که انتظار می‌رفت اپل نمایشگر نسخه‌های استاندارد و پلاس سری آيفون ۱۶ را از نظر نرخ نوسازی بهبود دهد، به نظر می‌رسد کوپرتینونشین‌ها هیچ قصدی برای به‌روزرسانی نمایشگر پرچمدارهای سال ۲۰۲۴ خود ندارند.

افشاگری شناخته‌شده به نام Revegnus به تازگی اعلام کرده که آيفون ۱۶ و آیفون ۱۶ پلاس از نوسازی ۶۰ هرتزی پشتیبانی خواهند کرد. قبلا نیز فعال برجسته حوزه نمایشگر، راس یانگ، ادعای مشابهی مطرح کرده بود. آقای یانگ ادعا کرد که نمایشگر‌های با نرخ نوسازی بالا در اختیار پرچمدارهای سال ۲۰۲۵ اپل قرار خواهند گرفت و آیفون ۱۶ و آیفون ۱۶ پلاس با نمایشگر ۶۰ هرتزی همراه می‌شوند. در این رابطه، نمایشگر با نرخ نوسازی بالا با آیفون ۱۷ و آيفون ۱۷ پلاس عرضه می‌شود.

این افشاگر همچنین در ادامه گزارش خود اندازه نمایشگر هر چهار مدل سری آيفون ۱۶ را نیز فاش کرده است. مدل‌های استاندارد و پلاس سری آيفون ۱۶ به ترتیب به نمایشگر ۶٫۱۲ اینچی و ۶٫۶۹ اینچی مجهز خواهند شد. از سوی دیگر، آیفون ۱۶ پرو و آیفون ۱۶ پرو مکس نیز از نمایشگر‌های ۶٫۲۷ اینچی و ۶٫۶۹ اینچی (نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی) بهره خواهند برد.

های دوربین
نوشته قبلی

اپل قصد دارد حسگرهای دوربین را هم خودش طراحی کند

نوشته بعدی

اولین جزئیات از باتری آیفون ۱۶ پرو فاش شد؛ شارژدهی بهتر می‌شود؟

ایفون 16

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 15 =

سبد خرید
ورود به حساب کاربری

یا

حساب کاربری ندارید؟

ثبت نام کنید