با این اسکین‌های جذاب، قطعات داخل گوشی را ببینید

شرکت Dbrand اسکین‌های خیره‌کننده‌ای و فوق العده جذابی را رونمایی کرده است که به شما امکان مشاهده‌ی اجزای داخلی گوشی را می‌دهند(شگفت انگیزه!).
 

شرکت Dbrand که به تولید اسکین‌های خاص برای محصولات مشهور است، با ایده‌ی جذاب اسکین های X-Ray بار دیگر توجه کاربران را جلب کرده.

شرکت Dbrand در تولید اسکین‌های X-Ray خود سنگ‌تمام گذاشته و از عکس‌برداری اشعه‌ی ایکس برای ثبت جزئیات درونی دستگاه‌ها استفاده کرده است.

 
گوشی پیکسل گوگل با اسکین جذاب X-Ray

بر اساس مصاحبه‌ی ورج با مدیر عامل Dbrand، این شرکت برای ثبت تصاویر با آزمایشگاه پیشرفته‌ی هاون مترولوژی همکاری می‌کند. دستگاه تصویربرداری اشعه‌ی ایکس این آزمایشگاه می‌تواند تصاویری با دقت  ۵۰ میکرون ثبت کند. این دستگاه پیشرفته یک و نیم میلیون دلار قیمت دارد.

اسکین‌های جذاب X-Ray بر‌ای ۱۲۵ دستگاه مختلف عرضه شده‌اند. لپ تاپ های مختلفی مانند لپ تاپ دل XPS و لپ تاپ ریزر بلید و حتی لپ تاپ مایکروسافت سری سرفیس پرو نیز می‌توانند از این اسکین استفاده‌ کنند.

xboxxraydark
کنسول ایکس باکس سری ایکس با اسکین خلاقانه‌ی X-Ray

Dbrand به گیمر‌ها نیز توجه ویژه‌ای داشته است؛ گیمر‌ها می‌توانند اسکین X-Ray را برای کنسول بازی نینتندو سوییچ، کنسول قابل حمل استیم دک، پلی استیشن ۵ سونی و مایکروسافت ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس تهیه‌ کنند.

 
 

برای مدت‌زمان محدودی، کاربران می‌توانند با سفارش یک اسکین، هر دو اسکین دارک و روشن را دریافت کنند. قیمت این اسکین‌ها بین ۲۵ تا ۵۰ دلار خواهد بود.

1
نوشته قبلی

دوربین چهار منشوری در آیفون ۱۶ پرو نیز به کار خواهد رفت

نوشته بعدی

گوگل محبوب‌ترین مقصد کارمندان خارج‌شده از اپل است

مقصد دوم کارمندان اپل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 5 =

سبد خرید
ورود به حساب کاربری

یا

حساب کاربری ندارید؟

ثبت نام کنید