جی تی ای ۶ استاندارد جدیدی برای بازی‌های جهان‌باز تعیین می‌کند

بنیان‌گذار راک‌استار می‌گوید بازی GTA 6 بزرگ‌ترین تکامل این مجموعه خواهد بود.
 

انتشار اولین تریلر رسمی از بازی GTA 6 بحث‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی به‌راه انداخته.

GTA 6 با اینکه دو سال تا انتشار رسمی فاصله دارد، طرفداران از همین‌حالا هیجان زیادی برای این بازی دارند. سم هاوسر، بنیان‌گذار راک‌استار، در بیانیه‌ای مطبوعاتی توضیح داد: «GTA 6 به تلاش‌های ما برای کنارزدن محدودیت‌های ممکن در تجربه‌ی بازی جهان باز بسیار غوطه‌ورانه و داستان‌محور ادامه می‌دهد. از اینکه می‌توانیم این دیدگاه جدید را با بازیکنان در همه‌جا به‌اشتراک بگذاریم، هیجان‌زده هستیم.»

اولین تریلر GTA 6 با ۱۰۸ میلیون بازدید رکوردها را شکست. در این تریلر، به وایس سیتی در ایالت لئونیدا می‌رویم و برخی از ویژگی‌های این شهر را می‌بینیم. پس از معرفی قهرمان اصلی داستان، لوسیا، این تریلر نگاهی سریع به سواحل شنی سفید، زمین‌های باتلاقی و زندگی شبانه‌ی پر‌جنب‌و‌جوشی می‌اندازد که از بازی‌های GTA انتظار داریم.

بازیکنان قدیمی احتمالاً قبلاً با خیابان‌های شلوغ و پر‌جنب‌‌و‌‌‌جوش وایس سیتی در بازی GTA Vice City آشنا هستند. با‌این‌حال، بیانیه‌ی مطبوعاتی تأیید می‌کند که بازی جدید بزرگ‌ترین و همه‌جانبه‌ترین تکامل سری Grand Theft Auto خواهد بود.

در‌حال‌حاضر، قرار است GTA 6 سال ۲۰۲۵ منتشر شود و راک‌استار اعلام کرده است که این بازی را می‌توان روی پلی‌ استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس اجرا کرد. هنوز اطلاعات بیشتری از انتشار بازی برای پی‌سی‌ وجود ندارد.

زیر نمایشگر
نوشته قبلی

دوربین زیر نمایشگر در راه آیفون؛ اپل گوشی تمام‌صفحه می‌سازد

نوشته بعدی

پیروزی بزرگ برای اپل؛ آی‌مسیج از قوانین اروپا در امان می‌ماند

مسیج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − هفت =

سبد خرید
ورود به حساب کاربری

یا

حساب کاربری ندارید؟

ثبت نام کنید