اپل واچ ۲۰۲۴ با طراحی متفاوت و ویژگی‌های سلامتی جدید از راه می‌رسد

مارک گورمن خبرنگار بلومبرگ و افشاگر معروف، در جدیدترین قسمت خبرنامه خود که «Power On» نام دارد گفته که اپل در سال ۲۰۲۳ بروزرسانی‌های کمی برای اپل واچ انجام داد اما انتظار می‌رود مدل‌های جدید این محصول در سال ۲۰۲۴ دارای بسیاری از ویژگی‌های جدید باشند که خرید آن را برای کاربران جذابتر می‌کند.

حداقل یکی از مدل‌های اپل واچ ظاهری به روز خواهد داشت و گرچه گورمن مشخص نکرده است، اما آن می‌تواند اپل واچ استاندارد باشد که بروزرسانی طراحی خواهد داشت. اپل به تازگی اپل واچ اولترا را در سال ۲۰۲۲ معرفی کرده است و در حالی که شایعاتی مبنی بر نمایشگر میکرو ال ای دی بزرگتر برای این دستگاه وجود داشت، جدیدترین اطلاعات حاکی از آن است که اپل تا سال ۲۰۲۵ یا ۲۰۲۶ آماده اضافه کردن این فناوری به اپل واچ اولترا نخواهد بود.

در گزارش‌های قبلی، گورمن گفته بود که اپل در حال کار بر روی یک بروزرسانی قابل توجه برای دهمین سالگرد اپل واچ است. اپل واچ در سپتامبر ۲۰۱۴ (شهریور ۱۳۹۳) معرفی شد، اما تا آوریل ۲۰۱۵ (فروردین ۱۳۹۴) عرضه نشد، بنابراین کمی نامشخص است که آیا دهمین سالگرد در سال ۲۰۲۴ است یا اپل سال ۲۰۲۵ را برای این منظور در نظر می‌گیرد و با اشاره گورمن به بروزرسانی طراحی در سال آینده، این می تواند مربوط به اپل واچ سری ۱۰ باشد.

اپل واچ به روز شده می تواند دارای طراحی نازک تر و همچنین مکانیزم مغناطیسی جدید برای اتصال بندها باشد، اما ویژگی‌های سلامتی آن ممکن است برای مشتریان جذاب‌تر باشد. گورمن می‌گوید ما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که نسخه نسل بعدی اپل واچ فشار خون بالا و آپنه خواب را تشخیص دهد، قابلیت‌هایی که میلیون‌ها نفر را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

فشار خون بالا از طریق مانیتورینگ فشار خون که روی مچ دست انجام می شود، تشخیص داده می‌شود، که یک شاهکار مهندسی قابل توجه است. گورمن در ماه نوامبر (آبان) گفت که اپل واچ می‌تواند به کاربر اطلاع دهد که آیا فشار خون او روند صعودی دارد یا خیر، بنابراین آنها می‌توانند یافته‌ها را به یک متخصص پزشکی گزارش کنند، اما اندازه‌گیری سیستولیک و دیاستولیک خاصی را ارایه نمی‌دهد. به این معنی که مانند دستگاه فشار خون که در پزشکی به کار می‌رود، اعداد فشار خون را نمایش نمی دهد، اما نسخه آینده این فناوری ممکن است بتواند خوانش‌های دقیقی را ارایه دهد.

آپنه خواب از طریق اندازه‌گیری خواب و الگوهای تنفسی تشخیص داده می‌شود و به کاربران اطلاع می‌دهد که آیا این وضعیت وجود دارد یا خیر. تشخیص آپنه خواب اغلب نیاز به مطالعه خواب در یک مرکز خواب شبانه دارد، بنابراین اپل واچ می‌تواند تا حدودی درگیری در تشخیص بیماری را کاهش دهد. موارد خفیف‌تر آپنه خواب ممکن است مورد توجه قرار نگیرد، بدین معنی که هشدارهای خانگی در مورد این بیماری می‌تواند به افرادی که نمی‌دانند مبتلا هستند کمک کند و خواب آنها را بهبود بخشد.

اپل اپل واچ را به صورت سالانه به روز می کند، بنابراین می‌توانیم انتظار داشته باشیم که مدل جدید دقیقا در سپتامبر ۲۰۲۴ (شهریور ۱۴۰۳) در کنار سری آیفون ۱۶ عرضه شود.

۳ تریلیون دلاری
نوشته قبلی

ارزش ۳ تریلیون دلاری اپل چگونه به‌دست آمده است؟

نوشته بعدی

آموزش انتقال بازی‌های پلی استیشن ۵ به هارد اکسترنال

استیشن ۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو − یک =

سبد خرید
ورود به حساب کاربری

یا

حساب کاربری ندارید؟

ثبت نام کنید