فروش حیرت‌انگیز بازی GTA V ادامه دارد؛ آمار ۱۹۵ میلیونی ثبت شد

 
 

در پی انتشار اولین تریلر بازی GTA 6، فروش GTA 5 به بیش از ۱۹۵ میلیون نسخه رسیده است. استراوس زلنیک، مدیرعامل شرکت تیک-تو اینتراکتیو، در جریان گزارش مالی سه‌ماهه‌ی شرکتش، از موفقیت بازی‌های راک‌استار طی سه ماه گذشته خبر داد.

فروش بازی GTA 5 تا ماه نوامبر (آبان و آذر) بیش از ۱۹۰ میلیون نسخه بوده است. معمولاً هر ماه به طور متوسط پنج میلیون نسخه از این بازی به فروش می‌رسد. در‌حال‌حاضر مجموع فروش سری بازی‌های GTA در سراسر جهان بیش از ۴۲۰ میلیون نسخه است که نسبت‌به سه ماه پیش ۱۰ میلیون نسخه بیشتر شده.

عملکرد GTA Online فراتر از انتظارات تیک-تو بود. به‌روزرسانی ماه دسامبر (آذر و دی) با نام The Chop Shop بیش‌ترین تعداد کاربران فعال را در سال‌های اخیر جذب کرده است. به‌گفته‌ی زلنیک، به‌روزرسانی جدید و هیجان پیرامون تریلر GTA 6 باعث استقبال بیشتر کاربران از GTA Online شده است.

تریلر GTA 6 در تاریخ ۱۴ آذر منتشر شد و با ۹۳ میلیون بازدید در ۲۴ ساعت رکوردهای زیادی را شکست. زلنیک اشاره کرد که راک‌استار در خصوص زمان انتشار بازی، به دنبال موقعیتی عالی است. پیش‌تر راک‌استار تأیید کرده بود که GTA 6 سال ۲۰۲۵ منتشر می‌شود اما تاریخ دقیقی برای آن اعلام نکرد.

بازی Red Dead Redemption 2 در سه ماه گذشته چهار میلیون نسخه فروش داشته است و درحال‌حاضر بیش از ۶۱ میلیون نسخه در سراسر جهان به فروش رسانده که موفقیت دیگری برای راک‌استار محسوب می‌شود.

پرو 10
نوشته قبلی

قابلیت جنجالی EyeSight اپل ویژن پرو به‌ درستی کار نمی‌کند

نوشته بعدی

پیشنهاد سامسونگ به کاربران گلکسی نوت ۲۰: S24 اولترا بخرید

سامسونگ 3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 2 =

سبد خرید
ورود به حساب کاربری

یا

حساب کاربری ندارید؟

ثبت نام کنید