خداحافظی نوکیا از بازار موبایل رسما تکذیب شد

HMD Global، برندی که در سال‌های اخیر مشغول تولید گوشی نوکیا بوده است، در بیانیه‌ای مطبوعاتی از ری‌برند گسترده خبر داد و گفت ازاین‌پس عبارت HMD مخفف Human Mobile Devices خواهد بود.

در هفته‌های اخیر گفته می‌شد HMD می‌خواهد در سال ۲۰۲۴ صرفا گوشی‌هایی با برند اختصاصی خودش عرضه کند تا پایان رسمی نوکیا در بازار موبایل رقم بخورد. با این‌حال بیانیه‌ی مطبوعاتی جدید HMD به صراحت اعلام می‌کند «یک دستگاه نمادین نوکیا در راه است.» بدین ترتیب فعلا نوکیا از بازار موبایل خط نمی‌خورد. در بیانیه‌ی مطبوعاتی اچ‌ام‌دی، ۱۴ بار به نام نوکیا اشاره شده است.

در بیانیه‌ی HMD آمده است که امسال شاهد عرضه‌ی «دستگاه‌هایی اورجینال» با برند این شرکت خواهیم بود و تلاش برای تولید گوشی با برند نوکیا نیز ادامه خواهد داشت. HMD می‌خواهد دستگاه‌هایی بسازد که «مقرون‌به‌صرفه، زیبا، خواستنی و قابل تعمیر» هستند.

تابستان امسال قرار است شاهد عرضه‌ی موبایلی از سوی HMD باشیم که مراحل مورد نیاز برای تعمیر نمایشگرش به طرز قابل توجهی کمتر از سایر گوشی‌ها خواهد بود. این شرکت سال گذشته‌ی میلادی گوشی نوکیا G22 را با تمرکز ویژه بر تعمیرپذیری عرضه کرد.

فعلا اطلاعات دقیقی از مدل جدید گوشی نوکیا نمی‌دانیم. قیمت گوشی نوکیا در سال‌های اخیر همواره در سطح منطقی بوده است و به همین دلیل انتظار داریم قیمت گوشی جدید این برند نیز مقرون‌به‌صرفه باشد.

تی ای 7
نوشته قبلی

یکی از موسیقی‌های محبوب GTA San Andreas وارد GTA 6 می‌شود؟

نوشته بعدی

کنسول بازی تکنو ترکیب دسته حرفه‌ای با عینک واقعیت افزوده است بهترین ترکیب برنده

برنده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + سیزده =

سبد خرید
ورود به حساب کاربری

یا

حساب کاربری ندارید؟

ثبت نام کنید