شیائومی برای عرضه می بند ۹ آماده می‌شود

 
 

شیائومی در‌ حال آماده‌ شدن برای رونمایی می بند ۹ و می بند ۹ مدل NFC برای جایگزینی با سری می بند ۸ است. شیائومی دستبند هوشمند سری هشتم خود را در سال ۲۰۲۳ عرضه کرد.

جزئیات در مورد نسل جدید مچ بند هوشمند شیائومی هنوز محدود است. به گزارش تک‌اوت‌لوک، دو شماره‌مدل M2345B1 و M2346B1 گواهی دریافت می‌کنند و این یعنی که احتمالاً به‌زودی معرفی می‌شوند. ظاهراً این شماره‌مدل‌ها به می بند ۹ و می بند ۹ مدل NFC ارتباط دارند.

بند ۸ شیائومی به‌دلیل طراحی و قابلیت‌هایش بسیار محبوب شده است. این مچ‌بند هوشمند از پنل ۱٫۶ اینچی اولد (از نوع امولد) و قابلیت نمایشگر همیشه‌روشن بهره می‌برد و تا عمق ۵۰ متری دربرابر نفوذ آب مقاومت می‌کند.

از قابلیت‌‌های بند ۸ می‌توان به نظارت بر ضربان قلب، سطح اکسیژن خون، الگوهای خواب و حتی سطح استرس اشاره کرد. این بند بیش از ۱۵۰ حالت ورزشی را ردیابی می‌کند، عمر باتری طولانی‌ای دارد و اگر از قابلیت نمایشگر همیشه‌روشن استفاده نکنید، با یک بار شارژ تا ۱۶ روز دوام می‌آورد.

شیائومی بند ۸ سال گذشته گذشته در ماه آوریل (فروردین و اردیبهشت) عرضه شد. می‌توان انتظار داشت که سری می بند ۹، ماه آینده رونمایی شود.

پرو 4
نوشته قبلی

اپل روی کاربردهای ویژن پرو در حوزه پزشکی تأکید کرد

نوشته بعدی

اپل حالا در آستانه رونمایی آیپد پرو ۲۰۲۴ است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 3 =

سبد خرید
ورود به حساب کاربری

یا

حساب کاربری ندارید؟

ثبت نام کنید