آیا استفاده از شارژر ۶۰ و یا ۳۰ واتی برای گوشی ۲۰ واتی بی خطر است؟

شارژ کردن گوشی ۲۰ واتی خود با یک شارژر ۶۰ واتی کاملاً ایمن و بدون خظر است.با این حال، عوامل مهمی وجود دارد که باید در نظر بگیرید تا مطمئن شوید که گوشی شما در شرایط خوبی و مساعدی قرار دارد.

آیا شارژر با وات بالاتر روی عمر باتری گوشی تاثیر می گذارد؟
بیایید به رایج‌ترین نگرانی در هنگام استفاده از شارژر با وات بالاتر برای دستگاهی با توان کمتر بپردازیم. 
گوشی های هوشمند با محافظ های داخلی برای مدیریت فرآیند شارژ طراحی شده اند. اگر قدرت شارژر شما باعث نگرانیتان میشود،بگذارید خیالتان را راحت کنم قدرت شارژر هیچ ارتباطی با طول عمر باتری تلفن شما ندارد.
این گوشی شماست که جریان را از شارژر خارج می کند و فقط نیروی مورد نیاز خود را از شارژر می گیرد. این بدان معناست که تلفن ۲۰ واتی شما همچنان با ظرفیت باتری خود شارژ می شود و وات اضافی شارژر باعث کاهش طول عمر باتری نمی شود.
 
سوال بعدی که ممکن است ذهن شما را به خود مشغول کند این است که آیا شارژر با وات بالاتر باع شارژ سریع تر میشود؟
 
اگر وسوسه شده اید که یک شارژر ۶۰ واتی را به منظور شارژ سریعتر گوشیتان استفاده کنید ، پیشاپیش عذرخواهی می کنیم! این اتفاق برای شما نمی افتد. شما نمی توانید از ۴۰ وات اضافی برای شارژ سریع گوشی خود استفاده کنید. این به این دلیل است که مدار به کار رفته در داخل گوشی  فقط جریان مورد نیاز برای شارژ باتری را از شارژر شما میکشد!
 
اما یه خبر خوب برای شما در اینجا داریم! اگر یک شارژر سریع ۲۰ واتی برای شارژ گوشی ۲۰ واتی یا یک شارژر سریع ۳۰ واتی برای شارژ گوشی ۳۰ واتی خود دارید، می توانید گوشی خود را حداقل به همان سرعتی که خود گوشی پشتیبانی می کند، سریع شارژ کنید!
 
آیا استفاده از شارژرهای با وات پایین تر بی خطر است؟
 
همانطور که قبلا توضیح داده شد، استفاده از شارژر با وات بالاتر برای گوشی شما بی خطر است. با این حال باید در برعکس این قضیه یعنی استفاده از شارژر با وات پایین احتیاط کنید.. ممکن است یک شارژر با وات پایین تر انرژی کافی برای شارژ صحیح گوشی شما را تامین نکند. در حالی که به گوشی شما آسیبی نمی رساند، ممکن است شارژ کامل آن مدت زمان بیشتری طول بکشد. در برخی شرایط، اگر تلفن شما از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند و به شارژر با وات پایین‌تری وصل شده باشد ممکن است باتری شما شارژ نشود.
 
5
نوشته قبلی

این گوشی‌های سامسونگ پس از One UI 7 هیچ آپدیت دیگری دریافت نمی‌کنند

نوشته بعدی

دومین خودرو برقی شیائومی احتمالا رقیب تسلا مدل Y خواهد بود

شیائومی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − دو =

سبد خرید
ورود به حساب کاربری

یا

حساب کاربری ندارید؟

ثبت نام کنید