مدل‌های دوم، سوم و چهارم کنسول MSI Claw در راهند

ام‌اس‌آی به‌تازگی جانشین‌هایی را برای کنسول نه‌چندان موفق Claw معرفی کرده که قرار است در پاییز عرضه شوند. همچنین زمزمه‌هایی از معرفی یک مدل دیگر در نمایشگاه CES در بهمن‌ماه امسال به گوش می‌رسد.

ام‌اس‌آی در رویداد کامپیوتکس این هفته از نسخه‌ی ۸ اینچی کنسول Claw 8 AI Plus با پردازنده‌ی Lunar Lake رونمایی کرد و یک مدل جدید ۷ اینچی دیگر نیز با همین پردازنده در راه است.

قدرت پردازنده‌ی گرافیکی Lunar Lake تا ۵۰ درصد بیشتر از Meteor Lake فعلی است و در عین حال برای عملکرد مشابه به انرژی بسیار کمتری نیاز دارد. Claw 8 به لطف نمایشگر بزرگ‌تر، فضای بیشتری برای جای دادن یک باتری پرقدرت‌تر با ظرفیت ۸۰ وات‌ساعت در مقایسه با باتری ۵۳ وات‌ساعتی نسخه‌ی اصلی دارد.

تمام مدل‌های Claw 8 در ایالات متحده با باتری ۸۰ وات‌ساعتی عرضه می‌شوند، در حالی که در سایر مناطق این باتری به‌صورت اختیاری ارائه خواهد شد.

هر دو مدل جدید Claw 8 و Claw 7 دارای کلیدهای شولدر (بامپر) بهبودیافته، جوی‌استیک‌هایی با حساسیت بالاتر و مقاومت بیشتر در برابر لغزش، دو درگاه تاندربولت ۴ و یک درگاه SSD قابل تعویض آسان‌تر خواهند بود (از نوع M.2 2230) که این بار از زیر فن خارج شده‌اند.

قیمت کنسول بازی ساخت ام‌اس‌آی در هر دو مدل جدید تقریباً مشابه Claw فعلی خواهد بود، بنابراین انتظار می‌رود قیمتی در حدود ۷۰۰ تا ۸۰۰ دلار داشته باشند.

با اینکه ام‌اس‌آی با تبیین یک نقشه‌ی راه دوساله برای ارائه‌ی تنوع بیشتر و ساخت کنسول‌های بهتر تلاش می‌کند، هنوز قصد استفاده از پردازنده‌های AMD در کنسول‌های خود را ندارد؛ اما این احتمال وجود دارد تا در مدل‌های بعدی شاهد استفاده از پردازنده‌های یادشده باشیم.

2
نوشته قبلی

گلکسی S24 با آپدیت بعدی، ویدیوهای +HDR10 را هم اسلوموشن می‌کند

نوشته بعدی

طراحی متفاوت باعث جلوگیری از داغ شدن آیفون ۱۶ میشود؟

16

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + هشت =

سبد خرید
ورود به حساب کاربری

یا

حساب کاربری ندارید؟

ثبت نام کنید