دستگاه تصفیه هوای جدید شیائومی معرفی شد

شیائومی از نسل جدید دستگاه تصفیه‌ هوای هوشمند خود با نام کامل MIJIA All-Effect Air Purifier Ultra Enhanced Edition در چین رونمایی کرد که جدیدترین محصول از برند میجیا محسوب می‌شود و با انبوهی از قابلیت‌ها برای حذف آلاینده‌های مختلف هوا طراحی شده است.

دستگاه تصفیه هوای جدید شیائومی می‌تواند ۹۵ نوع آلاینده را به کمک تصفیه‌ هوای ۱۰ سطحی حذف کند. این دستگاه به فیلترهایی از جمله PM1، لایه‌ی کربن فعال با منافذ ریز، فیلتر کاتالیزوری فرمالدهید، فیلتر استریلیزاسیون در کنار فیلتر ضدباکتری، فیلتر ضدحساسیت و فیلتر قابل شست‌وشوی PET مجهز است.

تمام فیلترهای به‌کاررفته در دستگاه تصفیه هوای شیائومی نه‌تنها به تمیز کردن هوا کمک می‌کنند، بلکه بوی بد هوا را از بین می‌برند. دستگاه تصفیه هوای شیائومی گواهی Swiss SGS را دریافت کرده است. ضدعفونی‌کردن با استفاده از لامپ UV و سایر فناوری‌ها برای از بین بردن باکتری‌ها و ویروس‌ها انجام می‌شود.

دستگاه تصفیه‌ هوای شیائومی با اپلیکیشن Mi Home سازگاری دارد که امکان دسترسی به تنظیمات مختلفی مانند حالت ضدحساسیت، بهبود کیفیت هوا برای حیوانات خانگی و از بین بردن گردوغبار را فراهم می‌کند.

مصنوعی
نوشته قبلی

حداقل هشت ماه تا تجربه سیری جدید با هوش مصنوعی اپل فاصله داریم

نوشته بعدی

خودروساز چینی از ربات انسان‌نما با سیستم‌عامل HarmonyOS استفاده می‌کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 13 =

سبد خرید
ورود به حساب کاربری

یا

حساب کاربری ندارید؟

ثبت نام کنید