اپل بی‌سروصدا قابلیت‌های گیمینگ آیفون، آیپد و مک را به‌نمایش گذاشت

اپل در شهر نیویورک رویدادی غیرمنتظره و ویژه برای رسانه‌ها برگزار کرد که تمرکز اصلی آن، دنیای بازی‌های ویدیویی بود. این رویداد که به‌گفته‌ی منابع خبری در تاریخ ۱۰ جولای (۱۹ تیر ۱۴۰۳) برگزار شده است، به معرفی قابلیت‌های جدید گیمینگ ازجمله Game Mode در iOS 18 و توانایی‌های خیره‌کننده‌ی آیپد پرو M4 اختصاص داشت.

وب‌سایت Macotakara جزئیات رویداد ویژه‌ی اپل را منتشر کرده است؛ مراسمی که در آن شاهد حضور آیفون ۱۵ پرو مکس، آیپد پرو M4، مک‌بوک پرو، مک‌بوک ایر و آی مک بودیم. برخی از مدل‌های نمایشی آیفون ۱۵ پرو مکس به کنترلر مجهز شده بودند و برای بازی روی مک و آیپد نیز امکان استفاده از کنترلر DualSense سونی وجود داشت.

ازجمله بازی‌هایی که رویداد ویژه‌ی اپل به‌نمایش درآمدند می‌توان به رزیدنت اویل ۷، Valheim، اساسینز کرید میراژ، دیابلو ایمورتال، Zenless Zone Zero و Palworld اشاره کرد.

Game Porting Toolkit اپل نیز اکنون در اختیار توسعه‌دهندگان قرار گرفته است تا بتوانند بازی‌های مک را برای پلتفرم iOS پورت کنند. از دیگر ویژگی‌های گیمینگ iOS 18 می‌توان به پشتیبانی از صدای فراگیر شخصی‌سازی‌شده‌ی ایرپاد با ردیابی حرکات سر و تأخیر صدای بسیار کم اشاره کرد.

اپل سال گذشته نیز رویدادی برای اعضای رسانه و اینفلوئنسرها برگزار و نگاهی به بازی‌های درحال توسعه برای آیفون، آیپد، اپل تی‌وی و مک ارائه کرد. 

5
نوشته قبلی

اطلاعات جدید و جذاب درباره ی ردمی K70 اولترا ۴

نوشته بعدی

اطلاعات پوکو M6 پلاس ۵G در آستانه رونمایی، فاش شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + بیست =

سبد خرید
ورود به حساب کاربری

یا

حساب کاربری ندارید؟

ثبت نام کنید