یک قابلیت جالب؛ گوگل را به دردسر انداخت

گوگل از ابتدای سال میلادی جاری درحال توسعه‌ی یک قابلیت جذاب و کاربردی در اپلیکیشن فوتوز به‌نام هفته من یا My Week است که کاربران می‌توانند با استفاده از آن، عکس‌ها و آلبوم‌های هفتگی خود را به‌طور خصوصی با دوستان و خانواده‌ی خود به‌اشتراک بگذارند.

کاربران می‌تواند دقیقاً مشخص کنند که می‌خواهند عکس‌های هفتگی را با چه کسانی به‌اشتراک بگذارند. امکان ارسال خودکار عکس‌ها‌ی هفتگی از مزیت‌های دیگر قابلیت هفته‌ی من محسوب می‌شود.

اکنون رایان اولسون، بنیان‌گذار و مدیر ارشد فناوری اپلیکیشن اشتراک‌گذاری عکس Retro، ویژگی هفته‌ی من فوتوز را نوعی تقلید عنوان کرده است. اولسون در شبکه‌ی اجتماعی ایکس گفت که احساس می‌کنم این ویژگی را جایی دیده‌ام و سپس ویژگی هفته‌ی من را با اپلیکیشن Retro مقایسه کرد.

ناتان شارپ، مدیرعامل رترو، بیان کرد که هنوز نگران نیست، زیرا ممکن است مانتین‌ویویی‌ها طراحی قابلیت هفته‌ی من را پیش از انتشار عمومی تغییر بدهند. شارپ می‌گوید: «در ابتدا ممکن است این نوع از تقلید عصبانی‌کننده باشد، اما وقتی بیشتر دقت کنید تقلید از طراحی برنامه‌ی ما از سوی یکی از بزرگان فناوری یعنی تیممان در مسیر پیشرفت قرار دارد.»

های قدیمی
نوشته قبلی

اجرای بازی‌های قدیمی ویندوز روی آیفون ممکن شد

نوشته بعدی

طراحی فریم فلزی گلکسی S25 اولترا «غیرمتقارن و خوش‌دست‌» خواهد بود

6

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + بیست =

سبد خرید
ورود به حساب کاربری

یا

حساب کاربری ندارید؟

ثبت نام کنید