قابلیت Zoom Enhance را برای دوربین پیکسل ۸ پرو منتشر کرد

گوگل در بیانیه‌ای اعلام کرد که قابلیت Zoom Enhance را برای پیکسل ۸ پرو منتشر می‌کند. این قابلیت به‌صورت پیش‌فرض در مدل‌های پرو پیکسل ۹ وجود دارد.

گوگل در رویداد سال گذشته‌ی خود از قابلیت Zoom Enhance مبتنی‌بر هوش مصنوعی رونمایی کرده بود؛ اما می‌بینیم که این ویژگی پس از یک سال برای پیکسل ۸ پرو منتشر می‌شود. ریک اوسترلو، رئیس بخش سخت‌افزار گوگل، در توضیح کاربرد Zoom Enhance گفت: «وقتی شما [پس از ثبت عکس] روی سوژه زوم می‌کنید، Zoom Enhance می‌تواند به صورت هوشمند جزئیات تصاویر را تقویت کند و بهبود ببخشد؛ حتی زمانی که فراموش کردید تا هنگام ثبت عکس، روی سوژه زوم کنید.»

گوگل در بیانیه‌اش نوشت: «Zoom Enhance با پرکردن فاصله‌ی بین پیکسل‌ها، به‌کمک هوش مصنوعی جزئیات دقیق هر عکس پس از زوم‌کردن را پیش‌بینی می‌کند. این قابلیت در پیکسل ۹ پرو، پیکسل ۹ پرو XL و پیکسل ۹ پرو فولد دردسترس خواهد بود و از امروز برای پیکسل ۸ پرو درحال انتشار است.»

Zoom Enhance تا حدی ما را به یاد فیلم‌های علمی-تخیلی و جنایی می‌اندازد که در آن فردی روی یک سوژه در عکس از فاصله‌ی بسیار دور زوم می‌کند، بدون آن‌که جزئیاتی از عکس از دست برود.

1
نوشته قبلی

اپلیکیشن آب‌وهوای پیکسل ۹ از هوش مصنوعی قدرت می‌گیرد

نوشته بعدی

تاریخ حدودی رونمایی گلکسی S24 FE فاش شد

5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =

سبد خرید
ورود به حساب کاربری

یا

حساب کاربری ندارید؟

ثبت نام کنید