ایراد جدید آیفون ۱۵

با اتصال آیفون به پاوربانک این پاوربانکه که شارژ می‌شه نه گوشی!

اپل امسال پورت USB-C رو به سری آیفون ۱۵ اضافه کرده که به اون اجازه می‌ده با کابل‌های USB-C، پاور بانک‌های USB-C و موارد دیگر کار کنه. اما به نظر می‌رسه که بعضی از پاور بانک‌های USB-C به درستی با آیفون ۱۵ کار نمی‌کنن و در نتیجه مشکلاتی در شارژ آنها ایجاد میشه.

همونطور که در Reddit و انجمن MacRumors مشخص شده، همه پاور بانک‌های USB-C موجود رو نمیشه با مدل‌های آیفون ۱۵ استفاده کرد و این شاید به دلیل ویژگی شارژ معکوس این سری باشه بعضی وقت ها آیفون ۱۵ شارژ نمی‌شه و البته بعضی وقتا هم آیفون ۱۵ پاور بانک رو شارژ می‌کنه.

iPhone 15 USB C Port Keynote

طیف وسیعی از پاور بانک‌های مختلف تحت تاثیر این موضوع قرار گرفتن و به دلیل تعداد زیاد اونا در بازار، فهرست کردن همه ی مدل‌ها در این مقاله ممکن نبود؛ اما یکی از مدل‌هایی که کار نمی‌کنه پاور بانک «Anker PowerCore Slim 10K PD»ئه. جالب اینجاست که یکی از مشتریان این محصول زمانی که با پشتیبانی انکر تماس گرفته، به او گفته شده تنها راه برای شارژ کردن آیفون توسط این پاور بانک، استفاده از پورت USB-A ئه.به نظر می‌رسه با توجه به قابلیت شارژ معکوس سری آیفون ۱۵، عملکرد شارژ کردن پورت USB این مدل از پاور بانک شرکت انکر، تحت تاثیر قرار می‌گیره که در حال حاضر راه حلی برای اون وجود نداره و تنها راه برای شارژ آیفون، استفاده از پورت USB-A ئه.

انکر تست‌های بیشتری رو روی همه پاور بانک‌های خود انجام میده تا ببینه آیا این مشکل در بعضی از پاور بانک‌ها وجود داره یا در همه اونا و البته سعی می‌کنه که به سرعت راه حلی برای اون پیدا کنه.

مدل‌های آیفون ۱۵ می‌تونن اپل واچ و ایرپاد یا آیفون دیگری رو از طریق پورت USB-C شارژ کنن و این احتمال وجود داره که این عملکرد روی برخی پاور بانک‌ها تاثیر گذاشته باشه. به نظر می‌رسه اکثر پاور بانک‌های USB-C با قابلیت Power Delivery، بدون مشکل کار کنن، اما دارندگان آیفون باید توجه داشته باشن که بعضی از اونا ممکنه ناسازگار باشن.

 

888
نوشته قبلی

اپل و هوش مصنوعی

نوشته بعدی

خبرهای خوب در مورد نسل بعدی آیفون SE!

SE4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 2 =

سبد خرید
ورود به حساب کاربری

یا

حساب کاربری ندارید؟

ثبت نام کنید