هنوز تا مک‌بوک پرو اولد ۳ سال فاصله داریم

اپل سال‌هاست که حرکت به سمت نمایشگرهای اولد رو شروع کرده و این پروسه رو با اپل واچ شروع کرده، اما ظاهرا قصد داره تا این فناوری رو به مرور به همه ی محصولاتش انتقال بده.

بر اساس اطلاعاتی که امروز توسط راس یانگ، تحلیلگر معتبر صفحه نمایش به اشتراک گذاشته شده، اولین مدل‌های مک بوک پرو اپل با نمایشگرهای اولد حداقل سه سال دیگه عرضه میشن.

یانگ در یک وبینار مرتبط با نمایشگر، اظهار کرده که چند سال طول می‌کشه تا شرکای زنجیره تامین اپل خطوط تولیدی رو برای تولید انبوه پنل‌های اولد در اندازه لپ تاپ ایجاد کنن، بنابراین او انتظار نداره مدل‌های مک بوک پرو با نمایشگرهای اولد تا سال ۲۰۲۶ یا حتی ۲۰۲۷ عرضه بشن. البته او قبلا هم همین بازه زمانی رو برای این محصولات تعیین کرده بود.

در مقایسه با مدل‌های فعلی مک بوک پرو با صفحه نمایش ال سی دی، مزایای فناوری اولد شامل افزایش روشنایی، نسبت کنتراست بالاتر با رنگ‌های مشکی عمیق‌تر، بهبود بازدهی انرژی برای عمر باتری بیشتر و موارد دیگه ای میشه.

از طرفی همونطور که شایعه شده، یانگ باز هم تکرار کرده که نسل بعدی مدل‌های آیپد پرو هم که در سال ۲۰۲۴ عرضه می‌شن به نمایشگرهای اولد مجهز میشن. انتظار میره اولین مدل‌های آیپد ایر و آیپد مینی با صفحه نمایش اولد تا سال ۲۰۲۶ عرضه نشن. بر این اساس یانگ تایید کرده که این دستگاه‌ها در سال آینده از همون نمایشگر ال سی دی استفاده میکنن.

یانگ چند ساله که منبع قابل اعتمادی در خصوص اطلاعات مربوط به نمایشگر محصولات آینده اپل بوده و با توجه به سابقه پیش‌بینی خیلی دقیقش، میشه به گزارش‌هاش اعتماد کرد.

اپل واچ سری 9 و 8
نوشته قبلی

مقایسه اپل واچ سری ۹ با اپل واچ سری ۸

نوشته بعدی

مقایسه اپل واچ سری ۹ و se 2022

اپل واچ 9 و se 2022

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 11 =

سبد خرید
ورود به حساب کاربری

یا

حساب کاربری ندارید؟

ثبت نام کنید