این یکی از اولین نمونه‌های پیش تولید اپل واچ است

یکی از مجموعه‌دارهای معروف محصولات اپل به‌تازگی تصاویر یکی از اولین نمونه‌های پیش‌تولید اپل‌واچ را منتشر کرده است.
 

در‌حالی‌که اپل از مدت‌ها قبل کار روی اپل واچ را آغاز کرده بود، اولین مدل این دستگاه در سال ۲۰۱۵ به فروشگاه‌ها راه پیدا کرد. 

این نخستین‌ بار نیست که تصاویری از نمونه‌ی اولیه‌ی پیش‌تولید اپل واچ می‌بینیم. زومپتی پیش‌تر در سال ۲۰۲۱ نیز تصاویری از نمونه‌ی اولیه این گجت به‌اشتراک گذاشت که به سال ۲۰۱۴ مربوط بود. بااین‌حال، عکس‌های به‌اشتراک‌گذاشته‌شده با ۹to5Mac متعلق به نمونه‌ی پیش‌تولید قدیمی‌تر و مربوط به اواخر ۲۰۱۳ هستند.

این مجموعه‌دار به‌دلیل نمایش برخی از نمونه‌های اولیه و کمیاب خود در شبکه‌ی اجتماعی X (توییتر سابق) شناخته شده است. تصاویری که او منتشر کرده است، قطعاً ارزش دیدن دارند.

apple watch proto 02 655e24d8be328f31249513de
apple watch proto 10 655e24dabe328f31249513e2
apple watch proto 08 655e24d9be328f31249513e0
apple watch proto 03 655e24db72584e7a5dd1ae5f

به‌گفته‌ی زومپتی، این نمونه‌ی اولیه نسخه‌ای از SwitchBoard را اجرا می‌کند که بر‌اساس iOS 8 و برای استفاده در iPod Touch طراحی شده بود. اگر با این برنامه آشنا نیستید، باید بگوییم که SwitchBoard در‌واقع لانچر داخلی اپل برای آزمایش ویژگی‌های سخت‌افزاری دستگاه است و به مهندسان و افرادی که روی فرایند مونتاژ دستگاه کار می‌کنند، اجازه می‌دهد تا بررسی کنند که آیا اجزایی همچون دوربین و نمایشگر و اسپیکر مطابق انتظار کار می‌کنند یا خیر.

در بخش پشتی این نمونه‌ی اولیه‌ی ساعت هوشمند اپل، استفاده از فولاد ضد‌زنگ را شاهد هستیم که طرحی مشابه نمونه‌ی اولیه‌ی سال ۲۰۱۴ دارد. این قسمت سه حسگر ضربان قلب را در‌بر می‌گیرد که به‌صورت افقی در یک راستا قرار گرفته‌اند و به‌جای شماره‌مدل، حکاکی لیزری دارد.

 این دستگاه شارژر متفاوتی با نسخه‌ی نهایی دارد و با وجود شباهت به شارژر فعلی اپل واچ، با هیچ‌یک از چندین مدل ساعت هوشمند این شرکت سازگار نیست. دکمه‌ی چرخان دستگاه نیز اندکی با قطعه‌ی استفاده‌شده در نسخه‌ی نهایی تفاوت دارد.

چند سال پیش، زومپتی تصاویری به‌اشتراک گذاشت که نمونه‌ی اولیه و کمیاب آیپاد تاچ نسل اول را نشان می‌داد. آن دستگاه از سیستم‌عاملی به نام OS X استفاده می‌کرد.

اپل
نوشته قبلی

یک برند نام‌آشنا به کابوس ایرپاد مکس اپل تبدیل می‌شود

نوشته بعدی

تیم کوک: جانشین من در اپل مشخص شده است

تیم کوک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =

سبد خرید
ورود به حساب کاربری

یا

حساب کاربری ندارید؟

ثبت نام کنید