گلکسی فیت ۳ سامسونگ یک‌ قدم به رونمایی نزدیک‌تر شد

سامسونگ پس از گذشت سه‌ سال از رونمایی گلکسی فیت ۲، مچ‌بند هوشمند جدیدش را همراه با گلکسی S24 رونمایی می‌کند.
 

سامسونگ در مراسم رونمایی گلکسی A42 5G و گلکسی تب A7 در سال ۲۰۲۰، از مچ‌بند هوشمند سامسونگ گلکسی فیت ۲ هم پرده برداشت. از آن زمان، مچ‌بند هوشمندی از سری گلکسی فیت رونمایی نشد، تا اینکه چند ماه پیش، اطلاعاتی از گلکسی فیت ۳ فاش شد.

گلکسی فیت ۳ در صفحه‌ی بلوتوث SIG لانچ استودیو دیده شد که در ۸ دسامبر (۱۷ آذر) با شماره مدل SM-R390 فهرست شده است. این مچ‌بند با بلوتوث ۵٫۳ روانه‌ی بازار خواهد شد و باتوجه‌به اینکه کمتر از یک ماه به رونمایی پرچم‌دارهای سامسونگ گلکسی S24 و گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا باقی مانده است، انتظار می‌رود گلکسی فیت ۳ هم در مراسم آنپکد سامسونگ رونمایی شود.

galaxy fit 3 render 1 6558c30a7c0c309f94433efc
رندر فاش شده از گلکسی فیت ۳ سامسونگ

صفحه‌ی بلوتوث SIG محصول زمانی ایجاد می‌شود که زمان رونمایی آن نزدیک باشد و برخی از شایعات رونمایی آن بعد از مراسم آنپکد و در رویداد مطبوعاتی جداگانه را خبر می‌دهند. طبق اطلاعات فاش‌شده، گلکسی فیت ۳ با نمایشگر اولد و بزرگ‌تر از نمایشگر گلکسی فیت ۲ . گلکسی فیت و گلکسی فیت e رونمایی خواهد شد.

 در حال حاضر اطلاعاتی از قیمت ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی فیت ۳ در‌دسترس نیست؛ اما به نظر می آید قیمت این مچ‌بند هوشمند بهتراز قیمت ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ باشد.

view once
نوشته قبلی

ویژگی «View Once» در واتس‌اپ به فایل‌های صوتی نیز گسترش می‌یابد

نوشته بعدی

یک روز از زندگی تیم کوک؛ مدیرعامل اپل روزانه چه کارهایی انجام می‌دهد؟

تیم کوک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 4 =

سبد خرید
ورود به حساب کاربری

یا

حساب کاربری ندارید؟

ثبت نام کنید