5 بهترین دوربین گوشی های دنیا در 2023

۵ بهترین دوربین گوشی های دنیا در ۲۰۲۳

لحظه زیبا را زیبا ثبت کن.

آیا به دنبال بهترین دوربین گوشی دنبا برای ثبت بهترین عکس ها از لحظات زیبایتان هستید؟ ما یک لیست ۵ تایی از بهترین گوشی هایی که می تواند با قدرت دوربین اش یک لحظه زیبا را زیبا ثبت کنید، معرفی کنیم. ما می دانیم که دوربین پشتی (و جلویی) گوشی هوشمند چقدر اهمیت دارد. بهترین دوربین گوشی های جهان، از جمله مدل های اپل و اندروید، در لیست زیر قرار دارند. انتخاب ما برای بهترین دوربین گوشی های هوشمند ممکن است در هر دسته بندی بهترین نباشد، اما اگر همه چیز در نظر گرفته شود، بهترین گزینه خواهد بود.

هنگام انتخاب بهترین دوربین گوشی های دنیا، باید انواع عکس هایی را که می خواهید بگیرید، درنظر بگیرید. اگر می‌خواهید تصاویری از سوژه‌های دوردست بگیرید که نزدیک شدن به آنها دشوار است، یک لنز تله‌فوتو نیاز دارید، در حالی که یک لنز واید خوب بهترین دوست شما برای عکاسی منظره است.

 آیفون ۱۴ پرو مکس

هیولای عکاسی

1

اپل آیفون ۱۴ پرو مکس یکی از بهترین دوربین های گوشی جهان است. سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با پیکسل های عظیم ۱٫۹ میلی متر، ۱۲ مگاپیکسل f/1.8 فوق عریض و ۱۲ مگاپیکسل f/2.8 تله فوتو. با قابلیت زوم اپتیکال ۳X.  زوم اپتیکال به اندازه گوشی های دیگر لیست ما، فوق العاده عمل می کند. علیرغم نداشتن لنز ماکرو اختصاصی، این گوشی هوشمند قادر به گرفتن عکس های بسیار نزدیک نیز می باشد.

اگرچه آیفون‌ها به دلیل فیلمبرداری پایدار و روانشان شناخته می‌شوند، که در آزمایش‌های ما به‌ویژه تاثیرگذار بودند، آیفون ۱۴ پرو مکس باید بتواند هر نوع عکسی را که می‌خواهید ثبت کند. در اینجا، بهینه‌سازی هوشمندانه هوش مصنوعی اپل در حال انجام است و از Deep Fusion برای ویرایش عکس‌های شما با بهترین جلوه‌هایشان استفاده می‌شود. آیفون ۱۴ پرو مکس به لطف حالت اکشن اختصاصی، معرفی  حالت ProRAW و یک تجربه عکاسی فوق العاده، یک هیولای عکاسی است.

مزایا

  • نرخ نوسازی ProMotion 120Hz  

  • عمر باتری عالی

  • حالت سینمایی

  • دوربین های عالی

معایب

  • شارژ آهسته (۲۰W)
  • سایز بزرگ

 

 

 Samsung Galaxy S22 Ultra 5G

تطبیق پذیر

levant galaxy s22 ultra s908 413037 sm s908edrgmea thumb 530970207

جدیدترین گوشی رده بالای سامسونگ، Samsung Galaxy S22 Ultra 5G، هم از نظر دوربین و هم از نظر بسیاری از ویژگی هایش فوق العاده قدرتمند است. این گوشی یکی از بهترین دوربین های گوشی های دنیا محسوب می شود. اگرچه به نظر می‌رسد که تنظیمات دوربین سامسونگ S21 Ultra را دارد، اما به لطف تعدادی حالت جدید و مشخصات بهبود یافته در سایر زمینه‌ها، گزینه بهتری برای عکاسان است.

ما متوجه شدیم که این گوشی موبایل Galaxy برای عکاسی با موبایل عالی است. آیا می‌خواهید از یک منظره عکسی واید بگیرید، برای گرفتن عکسی پرتره با کیفیت باورنکردنی باید به سوژه نزدیک شوید؟ یا می‌خواهید برای یک گرفتن یک عکس روی سوژه زوم کنید. برای همه اینها می توانید روی Samsung Galaxy S22 Ultra 5G حساب کنید.

اگرچه سامسونگ به اندازه دیگر  تولیدکنندگان گوشی موبایل آپشن هایی برای دوربین خود ندارد، اما کیفیت دوربین هایش آن را جبران می کند. با حالت Single Take، می‌توانید عکس‌های خارق‌العاده بگیرید در حالی که به هوش مصنوعی اجازه می‌دهید بهترین‌ها را انتخاب کند. انتخابی تطبیق پذیر برای هر نوع عکسی.

مزایا

  • عملکرد عالی

  • چیپست فوق سریع ۵G

  • گواهی IP68

معایب

  • سایز بزرگ

 

 

 OnePlus 10 Pro 5G

زیبا و قدرتمند

OnePlus 10 Pro featured image packshot review

یکی از بهترین دوربین گوشی های دنیا در ۲۰۲۳، OnePlus 10 Pro 5G بوده است که عمدتاً به دلیل استفاده از نسل دوم دوربین Hasselblad است. در مجموع از سه دوربین استفاده شده است که لنز اصلی آن ۴۸ مگاپیکسلی و لنز تله فوتو ۸ مگاپیکسلی است. دوربین سوم یک سنسور جدید ۵۰ مگاپیکسلی با لنز واید است که میدان دید آن تا چهار برابر بیشتر از گوشی های هوشمند رقیبش است.

پوشش طیف رنگی DCI-P3، بیست و پنج درصد  افزایش یافته است و ۶۴ برابر پردازش رنگ این گوشی نسبت به گوشی هایی که در حالت رنگ، ۸ بیتی عکس می گیرند بهتر است. OnePlus 10 Pro از سنسور دوربین ۳۲ مگاپیکسلی Sony IMX615 در جلو با لنز f/2.4 برای گرفتن سلفی و چت ویدیویی بهره می‌برد. به غیر از دوربین ها، OnePlus 10 Pro 5G دارای ظاهری متمایز و زیبا است.

مزایا

  • پانل LTPO با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز

  • نسل دوم دوربین Hasselblad

  • رم بزرگ و گزینه های ذخیره سازی

معایب

  • بدون گواهی IP

 

 Xiaomi 12 Pro 5G

شیائومی Xiaomi 12 Pro 5G 256GB فروشگاه اینترنتی گوگل کالا Googlekala.com 4

Xiaomi 12 Pro 5G تمام آنچه را که برای تبدیل شدن به یکی از بهترین دوربین های گوشی دنیا نیاز است را دارد. این دوربین سه گانه ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور اصلی IMX707 است که عکس های با کیفیت بسیار بالایی می گیرد. هر یک از سه دوربین پشتی، دارای رزولیشن حدود ۵۰ مگاپیکسل هستند، بنابراین لازم نیست کیفیت تصویر را در هنگام استفاده از لنز زوم یا زاویه فوق عریض قربانی کنید. Xiaomi 12 Pro 5G دارای سنسورهای دوربین فوق العاده ای است، اما ویژگی های دیگری نیز وجود دارد.

Xiaomi 12 Pro 5G دارای چند ایراد است، حتی در حالی که شما قدرت زیادی را به ازای پول (و وزن) گوشی دریافت می‌کنید. دستگاه هنگام اجرای بازی تقریباً غیرقابل تحمل گرم می شود، به خصوص اگر تنظیمات گرافیکی به حداکثر برسد.

مزایا

  • اتصال فوق سریع ۵G

  • شارژ سریع ۱۲۰ واتی
  • پشتیبانی از شارژ بی سیم
  • محافظ گوریلا گلس Victus

معایب

  • ظرفیت باتری پایین

  • بدون گسترش فضای ذخیره سازی

 

Google Pixel 7 Pro

سه دوربین، تیم رویایی

23

 

گوگل پیکسل ۷ پرو دارای سنسور دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی است که نور را بهتر از سنسورهای اکثر گوشی های دیگر می گیرد و همچنین دوربین های تله فوتو و واید قوی دارد. این سه دوربین با هم مانند یک تیم رویایی کار می کنند.

گوگل که در وهله اول گوشی های پیکسل را به دستگاه های عکاسی عالی تبدیل کرده بود، اکنون در این مهمانی شرکت می کند. بهینه سازی صحنه با هوش مصنوعی، در تنظیم تصویر شما برای عالی به نظر رسیدن فوق العاده عمل می کند. اما برخی ابزارهای نرم افزاری دیگر نیز وجود دارد. مهمترین آنها Magic Eraser است که می تواند افراد پس زمینه را از عکس ها حذف کند.

گوگل پیکسل ۷ پرو یکی دیگر از بهترین گوشی های دوربین دار در جهان است. با این حال، کمبود فضای ذخیره‌سازی قابل ارتقا و عمر باتری کوتاه آن ممکن است کمی تطبیق پذیری آن را به عنوان یک گوشی موبایل با دوربین خوب، محدود کند.

مزایا

  • عملکرد عالی
  • دوربین های عالی
  • چیپست Google Tensor G2

معایب

  • عمر باتری پایین
  • در جعبه شارژر ندارد.

 

۵ بهترین دوربین گوشی های دنیا در ۲۰۲۳

فهرست باید به شما امکان دهد تا آنچه را که دنبال آن هستید، پیدا کنید. شما می توانید با در نظر گرفتن بودجه خود، هر گوشی هوشمندی را از لیست بالا انتخاب کنید. اگر می خواهید پردازنده ای قدرتمند با تنظیمات دوربین فوق العاده داشته باشید، احتمالاً آیفون ۱۴ پرو مکس اپل بهترین گزینه برای شما خواهد بود. هر آنچه را که انتخاب می کنید، مجبور نخواهید بود ویژگی هایی که می خواهید و نیازش دارید را قربانی کنید.

معرفی فیلم فینچ (2021-finch ) بدون فینچ چه باید کرد؟
نوشته قبلی

معرفی فیلم فینچ (۲۰۲۱-finch ) بدون فینچ چه باید کرد؟

نوشته بعدی

معرفی فیلم بره (Lamb 2021)

معرفی فیلم بره (Lamb 2021)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − شش =

سبد خرید
ورود به حساب کاربری

یا

حساب کاربری ندارید؟

ثبت نام کنید