ماوس لاجیتک مدل POP Mouse ـ رنگ بنفش

ویژگی ها :

  • برند : Logitech
  • دقت : 1000 dpi
  • رابط اتصالی : بلوتوث
  • رنگ : بنفش زرد صورتی
  • عمر باتری : ۲ سال
کالای دست دوم

خرید کالای دست دوم شما

ما در رُک موبایل محصولات دست دوم شما را به بالاترین قیمت خریداری می‌کنیم. فرایند و شرایط خرید کالای دست دوم شما:

  1. محاسبه گر قیمت گوشی کار کرده شما : برای سهولت در قیمت گذاری گوشی خود میتوانید از محاسبه گر هوشمند رُک استفاده کنید.
  2. وضعیت کالا: کالای شما باید با همان وضعیت فنی  که داخل محاسبه گر وارد کردید باشد تا به همان قیمت از شما خریداری شود در غیر این صورت قیمت گوشی شما به صورت حضوری مجدد محاسبه میشود.
  3. جعبه دستگاه: همراه بودن جعبه دستگاه الزامی است. کالاهایی که بدون جعبه ارائه شوند، خریداری نمی‌شوند.
  4. حضور در فروشگاه: برای فروش کالای دست دوم خود، حضور شما در فروشگاه الزامی است. 
  5. پرداخت: وجه کالا بین ۴۸ ساعت الی ۷۲ ساعت کاری پس از توافق و انجام معامله به حساب شما واریز می‌شود.

برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

Brand:
ارسال به سراسر کشور
ضمانت اصالت کالا
پشتیبانی لحظه به لحظه

در انبار موجود نمی باشد

در سبد شما

ماوس لاجیتک مدل POP Mouse ـ رنگ بنفش

احتملا میز کار شما با استفاده از یک ماوس فانتزی، با ترکیبی از رنگ‌های پاستلی زیبا و قابلیت‌های فوق‌العاده به جذاب‌ترین میز کار دنیا تبدیل می‌شود! برای این کار تنها باید ماوس لاجیتک مدل POP Mouse را خریداری کنید. ماوس جذابی که طراحی کوچک و قابل حملی دارد. همچنین رنگ‌های آن به قدری زیبا و شاد است که گویی در ساحلی زیبا در حال کار هستید!

ماوس لاجیتک مدل pop mouse

بررسی مشخصات کمپانی تولید کننده ماوس لاجیتک مدل POP Mouse

مگر می‌شود به دنیای محصولات دیجیتال علاقه داشته باشید، اما برند لاجیتک را نشناسید! لاجیتک این روزها تبدیل به یکی از معتبرترین برندهای تولید محصولات جانبی کامپیوتر شده است. احتمالا از هر ۱۰ کاربری که در دور و اطرافتان است، حداقل ۳ یا ۴ نفر  از آن‌ها از محصولات این برند استفاده می‌کنند. خلاقیت، کارایی عالی، قیمت‌های مناسب و قابلیت‌های مختلف محصولات لاجیتک باعث شده اغلب کاربران به محصولات تولیدی این برند علاقه داشته باشند. ماوس POP Mouse نیز یکی از شاهکارهای جذاب این برند است.

ماوس و کیبورد pop

بررسی مشخصات فنی ماوس POP Mouse

طراحی ظاهری

ماوس POP Mouse از نظر ظاهری با اغلب ماوس‌های موجود در بازار تفاوت دارد. این محصول از ترکیب رنگ‌های نعنایی، یاسی و زرد تولید شده است. این ماوس سایز بسیار کوچکی دارد و به دلیل وزن بسیار پایین کاملا قابل حمل است.

ایموجی‌های جذاب

جذاب‌ترین قابلیت ماوس لاجیتک POP Mouse ایموجی‌های آن هستند. در قسمت میانی ماوس (درست زیر چرخ اسکرو) یک دکمه قرار دارد. با این دکمه می‌توانید به لیستی از ایموجی‌های مختلف دسترسی پیدا کنید. لاجیتک برای تسریع در پیدا کردن ایموجی دلخواه، به کاربران اجازه داده تا ایموجی مورد علاقه خود را به صورت دستی برنامه‌ریزی کنند. برای برنامه‌ریزی ایموجی‌های ماوس POP Mouse، باید از  نرم افزار Logi Options استفاده کنید.

 راحتی

ماوس POP Mouse از جمله راحت‌ترین محصولات برند لاجیتک است. کاربران در زمان استفاده از این محصول احساس راحتی دارند. علاوه بر این شما می‌توانید از ماوس POP Mouse در هر مکانی استفاده کنید. زیرا نویز بسیار کمی تولید می‌کند.

ماوس لاجیتک مدل pop از نمای بالا

چرخ اسکرول قوی

چرخ اسکرول ماوس POP Mouse از دقت و سرعت بالایی برخوردار است. کاربران می‌توانند با سرعت بسیار بالا و در تنها در عرض چند دقیقه تمامی صفحات مورد نیاز خود را پیمایش کنند.

اتصال بی‌سیم

ماوس لاجیتک POP Mouse یک محصول بی‌سیم است. کاربران می‌توانند از طریق بلوتوث، آن را به حداکثر ۳ دستگاه مختلف متصل کنند و کارهای خود را با سرعت بالاتری به انجام برسانند.

همچنین ماوس POP Mouse از فناوری جدیدی به نام Flow پشتیبانی می‌کند. کاربران می‌توانند این قابلیت را از طریق نرم‌افزار Logi Options+10Emoji فعال کنند و تصاویر، متن‌ها و فایل‌های مختلف را تنها با یک کپی و چسباندن ساده به سیستم‌های دیگر انتقال دهند. البته در حال حاضر این قابلیت تنها در macOS و Windows قابل استفاده است.

عمر طولانی

ماوس POP Mouse از طریق باتری کار می‌کند. طبق گفته خود لاجیتک این باتری‌ها تا ۲ سال به صورت مداوم کار می‌کنند. البته این عدد می‌تواند متناسب بامقدار و نحوه استفاده هر کاربر تغییر کند. خوشبختانه باتری‌های این ماوس از قابلیت ذخیره انرژی خودکار هم برخوردارند که موجب عمر بیشتر محصول می‌شود.

رنگبندی ماوس لاجیتک POP

برند

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ماوس لاجیتک مدل POP Mouse ـ رنگ بنفش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + هفده =

برای آنکه تصویر به دیدگاهتان اضافه کنید باید وارد شده باشید.

ارسال رُک‌

نحوه ارسال کالا از فروشگاه رُک‌ با توجه به درخواست شما متغیر است. پس از خرید و تسویه حساب فاکتور می توانید بنا به درخواست خود از روش های متداول ارسال استفاده نمایید.

از جمله روش های ارسال شامل :

پست سفارشی یا پیشتاز

تیپاکس

پیک محلی برای شهر تهران

ارسال فوری

تحویل درب فروشگاه

مدیریت

مجموعه فروشگاه رُک‌

ارسال به سراسر ایران

برای خرید محصولات اپل نیاز نیست به فروشگاه ما به صورت حضوری مراجعه کنید. انواع ارسال توسط پست و تیپاکس جزو راحتترین روش ها بوده و در کمترین زمان کالا به دست شما خواهد رسید.

مراکز تحویل حضوری

در حال حاظر فروشگاه فیزیک رُک‌ در مجتمع اسکان واقع در شهر تهران دایر بوده و شما میتوانید به صورت حضوری کالای خود را با هماهنگی قبلی تحویل بگیرید.

محصولات مرتبط

سبد خرید
ورود به حساب کاربری

یا

حساب کاربری ندارید؟

ثبت نام کنید