هدفون مارشال مدل MODE EQ

ویژگی ها :

  • درایورهای ۹ میلی‌متری داینامیک
  • امکان تغییر صدا از طریق دکمه‌ی EQ
  • طراحی ظاهری منحصربه‌فرد
  • راحتی، ایستایی و ایزولیشن مناسب
  • کابل مقاوم
  • میکروفون و ریموت تک‌دکمه
Brand:
ارسال به سراسر کشور
ضمانت اصالت کالا
پشتیبانی لحظه به لحظه

در انبار موجود نمی باشد

در سبد شما

هدفون مارشال مدل MODE EQ

 ایرفون سیمی Marshall Mode EQ
مارشال Mode EQ، صدایی نفس‌گیر و برجسته را در قالبی کوچک و ظریف به ارمغان می‌آورد. درایورهای ۹ میلی‌متری این ایرفون، صدایی قدرتمند با حداقل دیستورشن تولید می‌کنند و طراحی منحصربه‌فرد بدنه و ایرتیپ‌ها، فیت و ایستایی کم‌نظیری فراهم می‌آورد. علاوه بر همه‌ی این‌ها، Mode EQ از یک سوییچ جادویی برخوردار است که می‌توان با آن صدا را تغییر داد.
 ایرفون سیمی Marshall Mode EQ

 

سوییچ Mode EQ

هر کسی سلیقه‌ی منحصربه‌فرد خود را دارد و همین امر، کار هدفون‌سازان را بسیار دشوار می‌کند. مارشال، برای آنکه نظر مساعد شنوندگان بیشتری را جلب کند و سلایق گسترده‌تری را پوشش دهد، روی ریموت Mode EQ، یک دکمه‌ تعبیه کرده است که با فشار آن، می‌توان صدا را شخصی‌سازی نمود. با استفاده از نخستین حالت EQ، صدا گرم‌تر و بیسی‌تر می‌شود و در حالت دوم، صدایی روشن‌تر با میدرنج و تربل برجسته در اختیار خواهید داشت.

 

صدای دوست‌داشتنی و جسورانه

Mode EQ از طراحی جمع‌وجوری بهره می‌برد؛ اما در این بدنه‌ی کوچک، درایورهای ۹ میلی‌متری قرار گرفته که صدایی استثنایی و ناب تولید می‌کنند. صدایی متوازن با میدرنج شفاف، تربل نرم و دقیق و بیس عمیق. این خصوصیات صوتی، در کنار امکان شخصی‌سازی صدا، موجب شده است که Mode EQ با طیف بسیار گسترده‌ای از سبک‌های موسیقی سازگار باشد و هر شنونده‌ای را مفتون نماید.

 ایرفون سیمی Marshall Mode EQ

طراحی مارشالی

مارشال تنها یک برند نیست؛ بلکه بخشی جدایی‌ناپذیر از تاریخ موسیقی مدرن است و امپ‌های گیتار Marshall، در بزرگترین صحنه‌های تاریخ موسیقی حضور داشته‌اند. هنگامی که این کمپانی انگلیسی به طراحی و تولید هدفون روی آورد، حداکثر تلاش خود را به خرج داد تا هدفون‌هایش نیز از همان زبان طراحی آشنا بهره‌مند باشند. Mode EQ نیز از این قاعده مستثنا نیست و از طراحی باوقار، شکیل و یکه‌ی مارشالی بهره‌مند است.
 ایرفون سیمی Marshall Mode EQ

مجهز به میکروفون

کابل Mode EQ، با لاستیک روکش شده است تا در برابر گره خوردن مقاوم باشد و کاربر را به دردسر نیندازد. به‌علاوه، سرجک ال-شکل ایرفون، مقاوم‌سازی شده و نسبت به اکثر ایرفون‌های هم‌رده، از دوام و مقاومت بالاتری برخوردار است. بر روی این کابل، یک میکروفون و یک ریموت تک دکمه قرار گرفته است که پاسخ‌گویی به تماس‌های تلفنی و کنترل موسیقی را امکان‌پذیر می‌نماید.

 ایرفون سیمی Marshall Mode EQ
برند

وزن

نوع اتصال

با سیم

فرکانس پاسخ‌گویی

20 تا 20 k هرتز

سایر توضیحات

دارای میکروفن دارای کلید برای سوییچ کردن بین تنظیمات صدا

رنگ

مشکی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هدفون مارشال مدل MODE EQ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − یازده =

برای آنکه تصویر به دیدگاهتان اضافه کنید باید وارد شده باشید.

ارسال رُک‌

نحوه ارسال کالا از فروشگاه رُک‌ با توجه به درخواست شما متغیر است. پس از خرید و تسویه حساب فاکتور می توانید بنا به درخواست خود از روش های متداول ارسال استفاده نمایید.

از جمله روش های ارسال شامل :

پست سفارشی یا پیشتاز

تیپاکس

پیک محلی برای شهر تهران

ارسال فوری

تحویل درب فروشگاه

مدیریت

مجموعه فروشگاه رُک‌

ارسال به سراسر ایران

برای خرید محصولات اپل نیاز نیست به فروشگاه ما به صورت حضوری مراجعه کنید. انواع ارسال توسط پست و تیپاکس جزو راحتترین روش ها بوده و در کمترین زمان کالا به دست شما خواهد رسید.

مراکز تحویل حضوری

در حال حاظر فروشگاه فیزیک رُک‌ در مجتمع اسکان واقع در شهر تهران دایر بوده و شما میتوانید به صورت حضوری کالای خود را با هماهنگی قبلی تحویل بگیرید.

محصولات مرتبط

سبد خرید
ورود به حساب کاربری

یا

حساب کاربری ندارید؟

ثبت نام کنید