مک بوک ایر ۲۰۲۳ – ۱۵.۳ اینچی اپل با چیپ M2 مدل MQKX3 رنگ میدنایت – ۵۱۲ گیگ

ویژگی ها :

  • پردازنده : M2
  • تعداد هسته پردازنده : ۸ هسته
  • تعداد پردازنده گرافیکی ۱۰ هسته
  • مقدار رم : ۸ گیگ
  • حافظه : ۵۱۲ گیگ SSD
  • صفحه نمایش : ۱۵.۳ اینچی رتینا
  • دوربین : کیفیت ۱۰۸۰ فول HD
  • پورت شارژ : مگ سیف ۳
  • مجیک کیبور با تاچ آیدی
  • آداپتور ۳۵ وات با دو خروجی USB-C
Brand:
ارسال به سراسر کشور
ضمانت اصالت کالا
پشتیبانی لحظه به لحظه

در انبار موجود نمی باشد

در سبد شما

معرفی مک بوک ایر مدل m2 15 inch

جای تعجب نیست که اپل یک مک بوک ایر جدید (۱۵ اینچی، ۲۰۲۳) را در WWDC 2023 معرفی کرد، اولین باری که لپ تاپ نازک و سبک آن با صفحه نمایش ۱۵ اینچی در دسترس است. این مک‌بوک ایر ۱۳ اینچی (M2، ۲۰۲۲) را دنبال می‌کند که در WWDC سال گذشته با طراحی کاملاً جدید، تراشه M2 جدید و قیمت بالاتر از قبل معرفی شد.

اگر MacBook Air را دوست دارید زیرا نازک و سبک است و حمل آن آسان است، ممکن است نگران نسخه بزرگتر آن باشید. نگران نباشید، زیرا اپل سخت کار کرده است تا مک بوک ایر جدید (۱۵ اینچی، ۲۰۲۳) را با وجود اندازه بزرگ تا حد ممکن شیک نگه دارد. به جای مک بوک ایر ۱۳ اینچی ۲٫۷ پوند/۱٫۲۵ کیلوگرم، مک بوک ایر ۱۵ اینچی ۱٫۵ کیلوگرم/۳٫۳ پوند وزن دارد که فقط نیم پوند/چهارم کیلوگرم اضافه می کند.

بوک M2 ایر MQKV3 e1689077669566

ویژگی های مک بوک M2 ایر MQKV3

MacBook M2 Air MKKV3 دارای حسگر اثر انگشت Touch ID است که در کنار کلیدهای عملکرد بالای صفحه کلید قرار دارد. Touch ID از یک قاب ایمن پشتیبانی می کند که داده های اثر انگشت و داده های شخصی را ایمن نگه می دارد.

تاچ آی دی در مک بوک ایر را می توان به جای رمز عبور و برای باز کردن قفل مک در زمانی که انگشت روی سنسور قرار می گیرد، استفاده کرد. همچنین گذرواژه‌های برنامه‌های محافظت‌شده با رمز عبور را جایگزین می‌کند که می‌توان از آنها برای خرید Apple Pay در Safari استفاده کرد.

مک بوک ایر دارای دو پورت Thunderbolt 3/USB-C است که از سرعت انتقال تا ۴۰ گیگابیت در ثانیه پشتیبانی می کند، به علاوه یک پورت شارژ MagSafe 3 جدید، مشابه پورت شارژ اضافه شده به مدل های MacBook Pro 14 و ۱۴٫ ۱۶ اینچی است. . دارای جک هدفون ۳٫۵ میلی متری با پشتیبانی از هدفون های فشار قوی.

MacBook Air 2022 دارای صفحه نمایش ۱۳٫۶ اینچی است در حالی که MacBook Air 2023 دارای صفحه نمایش ۱۵٫۳ اینچی است. هر دو مدل حاشیه‌های نازکی دارند و از فناوری Liquid Retina Display استفاده می‌کنند. مانند مک بوک پرو، مک بوک ایر دارای یک بریدگی برای فضای بیشتر صفحه نمایش است و در عین حال دسترسی به وب کم ۱۰۸۰p را فراهم می کند.

مک بوک ایر ۱۳ اینچی دارای رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۶۴ در ۲۲۴ پیکسل در هر اینچ است، در حالی که مک بوک ایر ۱۵ اینچی دارای رزولوشن ۲۸۸۰ در ۱۸۶۴ و همچنین ۲۲۴ پیکسل بر اینچ است. هر دو نمایشگر از ۱ میلیارد رنگ و رنگ گسترده P3 برای رنگ‌های زنده و واقعی پشتیبانی می‌کنند. حداکثر روشنایی به ۵۰۰ نیت می رسد.

صفحه نمایش مک بوک ایر از True Tone استفاده می کند که برای هماهنگی رنگ روی صفحه با نور اتاق طراحی شده است. True Tone از طریق سنسور نور محیط چند کاناله موجود در مدل های مک بوک ایر کار می کند و می تواند روشنایی و دمای رنگ اتاق را تعیین کند.

با دستیابی به تعادل رنگ سفید، مک‌بوک ایر می‌تواند رنگ و شدت صفحه‌نمایش را متناسب با روشنایی اتاق تنظیم کند تا تجربه‌ای طبیعی و کاغذ مانند داشته باشد که خستگی چشم را نیز کاهش می‌دهد. برای مشاهده قیمت مدل های مختلف مک بوک ایر M2 2023 می توانید از دسته سیب های نرم استفاده کنید.

وزن

سیستم عامل

macOS

پردازنده‌ی مرکزی

پردازنده‌ی گرافیکی

اندازه صفحه نمایش

نوع صفحه نمایش

رم

۸ گیگابایت

نوع هارد

SSD

ظرفیت هارد

512 گیگابایت

اتصالات

2x Thunderbolt 3/USB4 | درگاه ۳.۵ میلی‌متری صدا

وبکم

دارد

توضیحات وبکم

رزولوشن 1080p

مشخصات اسپیکر

اسپیکر‌های شش گانه

نور پس‌زمینه کیبورد

دارد

حسگرها

حسگر تشخیص اثر انگشت

برند

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مک بوک ایر ۲۰۲۳ – ۱۵.۳ اینچی اپل با چیپ M2 مدل MQKX3 رنگ میدنایت – ۵۱۲ گیگ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 4 =

برای آنکه تصویر به دیدگاهتان اضافه کنید باید وارد شده باشید.

ارسال رُک‌

نحوه ارسال کالا از فروشگاه رُک‌ با توجه به درخواست شما متغیر است. پس از خرید و تسویه حساب فاکتور می توانید بنا به درخواست خود از روش های متداول ارسال استفاده نمایید.

از جمله روش های ارسال شامل :

پست سفارشی یا پیشتاز

تیپاکس

پیک محلی برای شهر تهران

ارسال فوری

تحویل درب فروشگاه

مدیریت

مجموعه فروشگاه رُک‌

ارسال به سراسر ایران

برای خرید محصولات اپل نیاز نیست به فروشگاه ما به صورت حضوری مراجعه کنید. انواع ارسال توسط پست و تیپاکس جزو راحتترین روش ها بوده و در کمترین زمان کالا به دست شما خواهد رسید.

مراکز تحویل حضوری

در حال حاظر فروشگاه فیزیک رُک‌ در مجتمع اسکان واقع در شهر تهران دایر بوده و شما میتوانید به صورت حضوری کالای خود را با هماهنگی قبلی تحویل بگیرید.

محصولات مرتبط

سبد خرید
ورود به حساب کاربری

یا

حساب کاربری ندارید؟

ثبت نام کنید