آداپتور شارژر دیواری فورس مدل FPLICS1C45WPDB توان ۴۵ وات

ویژگی ها :

  • توان قدرتمند
  • کیفیت ساخت بالا
  • حفاظت از دستگاه‌ها
  • حداکثر توان خروجی: 45 وات
  • قابلیت هماهنگی با دستگاه‌های مختلف
  • تعداد درگاه خروجی: یک عدد درگاه خروجی USB-C
  • مناسب برای: موبایل و تبلت
  • نوع شارژر: شارژر دیواری
  • گارانتی مادام العمر پوزیترون
کالای دست دوم

خرید کالای دست دوم شما

ما در رُک موبایل محصولات دست دوم شما را به بالاترین قیمت خریداری می‌کنیم. فرایند و شرایط خرید کالای دست دوم شما:

  1. محاسبه گر قیمت گوشی کار کرده شما : برای سهولت در قیمت گذاری گوشی خود میتوانید از محاسبه گر هوشمند رُک استفاده کنید.
  2. وضعیت کالا: کالای شما باید با همان وضعیت فنی  که داخل محاسبه گر وارد کردید باشد تا به همان قیمت از شما خریداری شود در غیر این صورت قیمت گوشی شما به صورت حضوری مجدد محاسبه میشود.
  3. جعبه دستگاه: همراه بودن جعبه دستگاه الزامی است. کالاهایی که بدون جعبه ارائه شوند، خریداری نمی‌شوند.
  4. حضور در فروشگاه: برای فروش کالای دست دوم خود، حضور شما در فروشگاه الزامی است. 
  5. پرداخت: وجه کالا بین ۴۸ ساعت الی ۷۲ ساعت کاری پس از توافق و انجام معامله به حساب شما واریز می‌شود.

برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

Brand:
ارسال به سراسر کشور
ضمانت اصالت کالا
پشتیبانی لحظه به لحظه

در انبار موجود نمی باشد

در سبد شما

شارژر دیواری فورس مدل FPLICS1C45WPDB

آداپتور شارژر دیواری فورس مدل FPLICS1C45WPDB با توان ۴۵ وات، یک شارژر قدرتمند برای دستگاه‌های الکترونیکی است. این شارژر به طور کلی برای شارژ کردن تلفن همراه، تبلت، دوربین‌های دیجیتال و سایر دستگاه‌های قابل حمل استفاده می‌شود.

توان ۴۵ وات به معنای این است که این شارژر قادر است تا با سرعت بالا و با حداکثر توان ۴۵ وات، دستگاه‌های شما را شارژ کند. این توان کافی است برای اکثر دستگاه‌های قابل حمل معمولی، اما برای دستگاه‌هایی با باتری بزرگتر مانند لپتاپ‌ها، ممکن است نیاز به یک آداپتور با توان بیشتر باشد.

اگر سوال یا اطلاعات بیشتری در مورد این محصول دارید، لطفاً به سایت سازنده یا منبع اطلاعات معتبر دیگر مراجعه کنید.

مزایای استفاده از شارژر دیواری فورس مدل FPLICS1C45WPDB

استفاده از شارژر دیواری فورس مدل FPLICS1C45WPDB دارای برخی از مزایا می باشد:

توان قدرتمند: این شارژر با توان ۴۵ وات، قادر است دستگاه‌های شما را با سرعت بالا و به طور کارآمد شارژ کند. این امر به شما اجازه می‌دهد تا دستگاه‌های خود را به سرعت به حالت شارژ درآورده و زمان انتظار را کاهش دهید.

کیفیت ساخت بالا: شارژر دیواری فورس مدل FPLICS1C45WPDB از جنس مواد با کیفیت ساخته شده است، که مقاومت و دوام بالایی را به شارژر اضافه می‌کند. این به معنای طولانی‌تر شارژر درازمدت و عمر بیشتر آن است.

قابلیت هماهنگی با دستگاه‌های مختلف: این شارژر دارای پورت‌های متنوعی برای اتصال به دستگاه‌های مختلف است. این بدان معنی است که می‌توانید از آن برای شارژ تلفن‌های همراه، تبلت‌ها، دوربین‌های دیجیتال و سایر دستگاه‌های قابل حمل استفاده کنید. این ویژگی می‌تواند بسیار مفید و عملی باشد، زیرا شما نیازی به داشتن چندین شارژر مختلف برای دستگاه‌های مختلف نخواهید داشت.

حفاظت از دستگاه‌ها: شارژر دیواری فورس مدل FPLICS1C45WPDB دارای ویژگی‌های حفاظتی مانند محافظت در برابر برق‌های ورودی نامناسب، برق‌های اضافی، افزایش ولتاژ و حرارت بالا است. این ویژگی‌ها می‌توانند دستگاه‌های شما را در مقابل خطرات ناشی از شارژ نامناسب یا غیرمطلوب محافظت کنند.

مهم است بدانید که این مزایا براساس اطلاعات تصوری در مورد مدل مذکور است. برای اطلاعات دقیق‌تر و کامل‌تر، به منبع اطلاعات معتبر مراجعه کنید یا با تولید کننده مستقیماً تماس بگیرید.

آیا این شارژر قابل استفاده برای دستگاه‌های الکترونیکی دیگری مانند لپتاپ است؟

بله، شارژر دیواری فورس مدل FPLICS1C45WPDB با توان ۴۵ وات، به طور کلی برای شارژ کردن دستگاه‌های الکترونیکی قابل حمل مورد استفاده قرار می‌گیرد، از جمله لپتاپ‌ها. با این حال، قبل از استفاده از این شارژر برای لپتاپ خود، باید اطمینان حاصل کنید که شارژر مورد نیاز لپتاپ شما با مشخصات فنی شارژر FPLICS1C45WPDB سازگاری دارد.

برای استفاده از شارژر دیواری برای لپتاپ، لازم است مطمئن شوید که شارژر مورد استفاده دارای ولتاژ و جریان مناسب برای لپتاپ شما است. همچنین، برخی لپتاپ‌ها ممکن است از پورت شارژ خاصی مثل USB-C یا دیگر پورت‌های خاص استفاده کنند، بنابراین باید مطمئن شوید که شارژر FPLICS1C45WPDB مناسبی راه اندازی و اتصال به لپتاپ شما را فراهم می‌کند.

در هر صورت، بهتر است قبل از استفاده از شارژر FPLICS1C45WPDB برای لپتاپ، با دقت مشخصات فنی لپتاپ خود را بررسی کرده و با تولید کننده شارژر یا متخصصان معتبر مشورت کنید تا اطمینان حاصل کنید که استفاده از این شارژر برای لپتاپ شما ایمن و سازگار است.

برند

نوع رابط

USB-C

سازگار با

موبایل و تبلت

توان

45 وات

رنگ

مشکی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آداپتور شارژر دیواری فورس مدل FPLICS1C45WPDB توان ۴۵ وات”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =

برای آنکه تصویر به دیدگاهتان اضافه کنید باید وارد شده باشید.

ارسال رُک‌

نحوه ارسال کالا از فروشگاه رُک‌ با توجه به درخواست شما متغیر است. پس از خرید و تسویه حساب فاکتور می توانید بنا به درخواست خود از روش های متداول ارسال استفاده نمایید.

از جمله روش های ارسال شامل :

پست سفارشی یا پیشتاز

تیپاکس

پیک محلی برای شهر تهران

ارسال فوری

تحویل درب فروشگاه

مدیریت

مجموعه فروشگاه رُک‌

ارسال به سراسر ایران

برای خرید محصولات اپل نیاز نیست به فروشگاه ما به صورت حضوری مراجعه کنید. انواع ارسال توسط پست و تیپاکس جزو راحتترین روش ها بوده و در کمترین زمان کالا به دست شما خواهد رسید.

مراکز تحویل حضوری

در حال حاظر فروشگاه فیزیک رُک‌ در مجتمع اسکان واقع در شهر تهران دایر بوده و شما میتوانید به صورت حضوری کالای خود را با هماهنگی قبلی تحویل بگیرید.

محصولات مرتبط

سبد خرید
ورود به حساب کاربری

یا

حساب کاربری ندارید؟

ثبت نام کنید