شارژر مغناطیسی قابل حمل بی سیم موفی snap+ juice pack mini

ویژگی ها :

  • نوع رابط USB Type C
  • ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعت
  • ویژگی ویژه مغناطیسی
  • سازگار با Magsafe
  • شارژ بی سیم
Brand:
ارسال به سراسر کشور
ضمانت اصالت کالا
پشتیبانی لحظه به لحظه

در انبار موجود نمی باشد

در سبد شما

شارژر مغناطیسی قابل حمل بی سیم موفی snap+ juice pack mini

در یک لحظه به گوشی خود قدرت بیشتری بدهید! بسته snap+ با MagSafe برای اکثر مدل‌های iPhone 15/14/13/12 و هر گوشی هوشمند مجهز به Qi† سازگار است، بنابراین می‌توانید بدون در نظر گرفتن مدل تلفن هوشمندتان، در حین حرکت شارژ کنید. نگه داشتن مغناطیسی تضمین می کند که هر بار شارژ کامل را دریافت کنید.

Moment Mophie 401107911 Snap Plus Juice Pack Mini Wireless Charging Power Bank 5000 Mah lifestyle 23

تعداد شارژها که بر حسب درصد بیان می‌شوند، بر اساس شارژ بی‌سیم تخمین زده می‌شوند، با استفاده از یک بسته آبمیوه snap+ کاملاً شارژ شده برای شارژ آیفون ۱۲ در تنظیمات پیش‌فرض از ۰ تا ۱۰۰%. نتایج بر اساس عوامل محیطی، تنظیمات دستگاه و استفاده فردی متفاوت خواهد بود.

شارژر بی سیم مغناطیسی و قابل حمل حاوی باتری داخلی ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی.

برای iPhone 14 Pro Max، iPhone 14 Pro، iPhone 14 Plus، iPhone 14، گوشی‌های هوشمند، iPhone، Google Pixel، Samsung Galaxy، دستگاه‌های دارای Qi.

Moment Mophie 401107911 Snap Plus Juice Pack Mini Wireless Charging Power Bank 5000 Mah lifestyle 21

شارژر بی سیم مغناطیسی کارآمد 

در یک لحظه، با Mophie Snap plus Juice Pack Mini به تلفن خود قدرت بیشتری بدهید.

یک شارژر بی سیم مغناطیسی قابل حمل با باتری داخلی قدرتمند ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی که قدرت کافی برای شارژ کامل را ارائه می دهد. قرارگیری دقیق مغناطیسی – آرایه مغناطیسی اتصال و جدا کردن شارژر را آسان می کند.

کافی است به پشت دستگاه خود وصل کنید و آن را روشن کنید تا شارژ شود. این اطمینان را ایجاد می کند که هنگام قرار دادن تلفن خود روی شارژر، به نقطه شارژ برخورد کنید سازگار با اکثر دستگاه ها.

Moment Mophie 401107911 Snap Plus Juice Pack Mini Wireless Charging Power Bank 5000 Mah lifestyle 22

آرایه مغناطیسی شارژر با مدل های آیفون ۱۳/۱۲ مجهز به MagSafe و سایر گوشی های هوشمند مجهز به Qi از اپل، سامسونگ و گوگل نیز کار می کند. بدون در نظر گرفتن برند یا مدل، گوشی خود را در حین حرکت به راحتی شارژ کنید پورت USB-C همه کاره – از درگاه USB-C برای شارژ مجدد snap plus juice pack mini با آداپتور دیواری ۱۰ واتی (شامل نمی شود) استفاده کنید یا از همان پورت برای شارژ هر دستگاه سازگار استفاده کنید. شامل کابل شارژ USB-A به USB-C است. دیگر هرگز باتری آن تمام نشود آداپتور اسنپ گنجانده شده.

Moment Mophie 401107911 Snap Plus Juice Pack Mini Wireless Charging Power Bank 5000 Mah lifestyle 24

 شارژر بی سیم با آداپتور اسنپ ارائه می شود که سازگاری مغناطیسی را به تلفن هایی که دارای ویژگی مغناطیسی مانند MagSafe نیستند اضافه می کند. برای شروع شارژ، آداپتور را در پشت تلفن یا روی قاب محافظ وصل کنید توجه: محصولات دارای دوشاخه برق برای استفاده در ایالات متحده طراحی شده اند. پریزها و ولتاژ در سطح بین المللی متفاوت است و این محصول ممکن است به آداپتور یا مبدل برای استفاده در مقصد شما نیاز داشته باشد. لطفاً قبل از خرید سازگاری را بررسی کنید. افزایش قدرت تلفن خود اکنون ساده تر از همیشه است! کافی است بسته  snap+ mini را به تلفن خود وصل کنید و آماده هستید که روز را دوام بیاورید.

snap+ juice pack mini با اکثر تلفن‌های سری iPhone 14/13/12 کار می‌کند. همچنین می‌توانید از آداپتور snap همراه با سایر تلفن‌های هوشمند مجهز به Qi استفاده کنید تا از همان تجربه شارژ راحت برخوردار شوید. آرایه مغناطیسی تضمین می کند که هر بار شارژ کاملی داشته باشید.

کاربران آیفون ۱۲ مینی از پایین دستگاه خود به قطر ۴٫۸ میلی‌متر/۰٫۱۹ اینچ آویزان می‌شوند و برای استفاده از دوربین باید بسته آب را جدا کنند.

برند

وزن

ظرفیت

5000 میلی آمپر

نوع اتصال

بی‌سیم

سازگار با

آیفون 12, آیفون 12 پرو, آیفون 12 پرو مکس, آیفون ۱۲ مینی, آیفون 13, آیفون 13 پرو, آیفون 13 پرو مکس, آیفون ۱۳ مینی, آیفون 14, آیفون 14 Pro, آیفون ۱۴ پرو, آیفون ۱۴ پرو مکس

رنگ

مشکی

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شارژر مغناطیسی قابل حمل بی سیم موفی snap+ juice pack mini”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 2 =

برای آنکه تصویر به دیدگاهتان اضافه کنید باید وارد شده باشید.

ارسال رُک‌

نحوه ارسال کالا از فروشگاه رُک‌ با توجه به درخواست شما متغیر است. پس از خرید و تسویه حساب فاکتور می توانید بنا به درخواست خود از روش های متداول ارسال استفاده نمایید.

از جمله روش های ارسال شامل :

پست سفارشی یا پیشتاز

تیپاکس

پیک محلی برای شهر تهران

ارسال فوری

تحویل درب فروشگاه

مدیریت

مجموعه فروشگاه رُک‌

ارسال به سراسر ایران

برای خرید محصولات اپل نیاز نیست به فروشگاه ما به صورت حضوری مراجعه کنید. انواع ارسال توسط پست و تیپاکس جزو راحتترین روش ها بوده و در کمترین زمان کالا به دست شما خواهد رسید.

مراکز تحویل حضوری

در حال حاظر فروشگاه فیزیک رُک‌ در مجتمع اسکان واقع در شهر تهران دایر بوده و شما میتوانید به صورت حضوری کالای خود را با هماهنگی قبلی تحویل بگیرید.

محصولات مرتبط

سبد خرید
ورود به حساب کاربری

یا

حساب کاربری ندارید؟

ثبت نام کنید